Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Miesięcznik „Pro-Kreacja” znika z rynku

Olga Sarzyńska
Olga Sarzyńska
Wrześniowy numer Pro-KREACJI jest ostatnim
Wrześniowy numer Pro-KREACJI jest ostatnim
Wrześniowe wydanie miesięcznika „Pro-Kreacja” jest zarazem ostatnim. Wydawnictwo Polski Drukarz zawiesiło wydawanie pisma z powodu trudnej sytuacji na rynku wydawniczym oraz spadku dochodów z reklamy w pismach branżowych.

Wrześniowe wydanie miesięcznika „Pro-KREACJA” jest zarazem ostatnim. Wydawnictwo Polski Drukarz zawiesiło wydawanie pisma z powodu trudnej sytuacji na rynku wydawniczym oraz spadku dochodów z reklamy w pismach branżowych.

W liście skierowanym do czytelników, umieszczonym na stronie magazynu, dowiadujemy się, że decyzję o zawieszeniu pisma, podjęto 1 września 2010 r. Do końca miesiąca pozostaną aktywne elektroniczne konta pracowników redakcji.

„Pro-KREACJA” była magazynem branżowym poświęconym zagadnieniom z obszarów reklamy, mediów i marketingu. Ukazywała się od 2006 r. na początku jako dwumiesięcznik, potem częściej, co miesiąc. Numer miesięcznika kosztował 11 zł. Szczególna oferta skierowana była do studentów, którzy za roczną prenumeratę płacili 66 zł.

Autorami artykułów publikowanych w magazynie byli profesjonaliści i praktycy z branży, stąd wysoki poziom merytoryczny treści. Pisane lekkim językiem, były przystępne zarówno dla studentów, jak i bardziej doświadczonych osób. Magazyn „Pro-KREACJA” był ważną pozycją na rynku pism branżowych z dziedziny mediów, reklamy i marketingu.

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto