Facebook Google+ Twitter

Mobilne HP Show kampanii Listen 2U w Polsce!

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2009-09-24 10:36

Specjalnie przygotowana ciężarówka HP Listen 2U, która 9 czerwca rozpoczęła swą podróż w Genewie, 17 września zawitała do Gdyni. Bałtycki port jest jedynym polskim miastem, w którym użytkownicy komputerów mogli zapoznać się z nowościami HP.

 / Fot. Źródło: Kuźnia PRObjazdowy test

Polska jest już dziesiątym europejskim państwem, które odwiedziła ciężarówka HP Listen 2U. Przez całe lato pojawiała się ona w miejscach szczególnie uczęszczanych przez młodzież, takich jak nadmorskie kurorty, campusy czy festiwale, umożliwiając wypróbowanie nowatorskich produktów HP. W naszym kraju wystawa zawitała do Gdyni z okazji Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych.

W dniach 17-20 września w ciężarówce Listen 2U młodzi Polacy mogli osobiście przetestować najnowsze modele notebooków HP Pavilion. Na konferencji, która z okazji tego wydarzenia została zorganizowana 17 września w Szkole Podstawowej nr 26 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Gdyni, firma Hewlett-Packard przekazała na ręce przedstawiciela szkoły laptopy, dzięki którym uczniowie będą mogli poznawać najnowsze osiągnięcia techniki i rozwijać swoje umiejętności.

„Słuchamy Cię”

Wystawa objazdowa jest jednym z elementów kampanii HP Listen 2U, czyli „Słuchamy Cię”, skierowanej do osób w wieku od 18 do 25 lat mieszkających w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce. W ramach tego programu firma Hewlett-Packard wychodzi naprzeciw potrzebom młodych ludzi, proponując im szereg możliwości zaprezentowania siebie w specjalnie dla nich przygotowanych imprezach. Młodzież ma między innymi szansę promowania swoich talentów i umiejętności w konkursach na najciekawszy film i zdjęcia czy zaprezentowania swojej wiedzy bawiąc się grą komputerową, specjalnie w tym celu stworzoną przez HP i stowarzyszenie Mensa. We wszystkich konkursach można wygrać laptopy HP, a prace konkursowe są zamieszczane w Internecie.
(www.hp.com/listen2u; polska wersja strony konkursowej:
http://h41112.www4.hp.com/promo/listen2u/uk/en/polish.html).

 / Fot. Źródło: Kuźnia PRTwórcy przyszłości

„Młodzi ludzie są katalizatorem zmian – mówi Luciana Broggi, wiceprezes ds. marketingu w dziale komputerowych systemów osobistych HP – Obecnie, dzięki Internetowi i mediom społecznym, młodzież dysponuje wyjątkowymi narzędziami wyrażania swoich opinii, a jej głos będzie miał ogromny wpływ na bieg wydarzeń”.

Dzięki kampanii Listen 2U HP zdobywa cenne informacje na temat potrzeb, zainteresowań i oczekiwań młodych odbiorców, które pomogą w przyszłości lepiej projektować nowe komputery.

Materiały prasowe organizatora Kuźnia PR nadesłane przez Monikę Ordowską.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.