Facebook Google+ Twitter

Most Świętokrzyski i Wisłostrada zamknięte! Woda w II linii metra

Współautorzy: Karolina Socka

Na budowie II linii metra osunęła się ziemia, a do tunelu na wysokości planowanej stacji "Powiśle" wdarła się woda. Nikomu nic się nie stało, ale Warszawa doświadcza paraliżu komunikacyjnego. W związku z wypadkiem, zamknięto do odwołania most Świętokrzyski i Wisłostradę.

 / Fot. PAPDo osunięcia ziemi doszło w miejscu budowy stacji "Powiśle". Maszyna drążąca tunel II linii metra natrafiła na ciek wodny, nieuwzględniony na mapach. Do tunelu wdarła się woda z piaskiem

Na razie nie wiadomo, skąd wypływa woda.

W związku z problemami na budowie II linii metra, zablokowane będą główne trasy w Warszawie. Zamknięty jest tunel na Wisłostradzie (w obie strony - w kierunku Wilanowa i Gdańska) most Świętokrzyski oraz ulica Tamka.

Jak informuje ZTM, autobusy linii 185 do odwołania, w obu kierunkach jazdy będą jeździć trasą objazdową, przez ulice Dobrą(tak jak linia 118).

Autobusy linii 102, 162, N13, N14, N63 oraz N64 będą jeździć po trasach ustalanych na bieżąco. Jaj podaje ZTM: "Funkcjonowanie przystanków w zespołach przystankowych: POMNIK SYRENY - 01, 02, 53 oraz 04, Sokola 03 i 04 oraz Wybrzeże Szczecińskie 01 i 02 zostaje ZAWIESZONE.

Autobusy linii 102, 162, N13, N14, N63 oraz N64, kursują objazdem przez Most Poniatowskiego."

 / Fot. Tomasz KowalskiAdam Sobieraj, rzecznik ZDM zapewnił, że: "Systemy sterowania są w porządku. Musimy poczekać na komunikat metra, który powie czy grunt pod tym tunelem jest na tyle stabilny, że można puścić ruch". W rozmowie z TVN Warszawa, dodał również, że "Od mostu Grota-Roweckiego do Siekierkowskiego samochody ciężarowe są przekierowywane na prawy brzeg Wisły, natomiast osobowe jadą lewym brzegiem Wisły".

Mateusz Witczyński, rzecznik konsorcjum budującego metro w rozmowie z Wiadomościami24.pl powiedział: - Wiemy już, że grunt jest stabilny, ale nadal trwają prace, aby opanować sytuację.

Witczyński zastrzegł, że jest za wcześnie, by podać termin otwarcia Wisłostrady i mostu Świętokrzyskiego: -Otworzymy kiedy będzie taka możliwość.
Sytuacja jest opanowana, a my trzymamy rękę na pulsie.

 / Fot. PAPReporterzy RMF24 sprawdzili zakorkowaną Warszawę oto objazdy, które polecają: -Nasi reporterzy radzą, by ci, którzy jadą z północy i wschodu - na przykład mostem Curie-Skłodowskiej - najlepiej skręcili w Marymoncką, a z niej w Jana Pawła. Z kolei jadący z prawej strony Wisły powinni wybrać Most Łazienkowski lub nawet Siekierkowski; w pobliżu nie ma bowiem innej trzypasmowej trasy która mogłaby przejąć ruch z Wisłostrady. Kierowcy przez CB radio radzą omijać tunel drugą stroną Wisły, czyli Wybrzeżem Helskim.

Najnowsze informacje donoszą, że nocny wyciek wody został już opanowany.




Znajdź nas na Google+



Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (4):

Sortuj komentarze:

marian
  • marian
  • 16.08.2012 10:08

@ Czechowski pamiętaj patałachu że : II Konferencja bezpieczeństwa ochrony fizycznej i zabezpieczeń technicznych osób, mienia, obiektów i informacji odbędzie się w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Spale, w dniach 1-3 października. Patronat objęli: wicepremier Waldemar Pawlak i dyrektor Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, Marek Komorowski. I nie pierdol tutaj o geologach. Wypuść gazy !

Komentarz został ukrytyrozwiń

Przedstawiciele budowy metra twierdzą, że jest to podziemne jezioro, że pod tunelem nie da się przeprowadzić badań geologicznych i że owo jezioro mogło powstać rok czy dwa lata temu podczas podniesienia się poziomu rzeki.

Komentarz został ukrytyrozwiń
judasz
  • judasz
  • 14.08.2012 10:50

Teren pod taka budowle nie sprawdza sie z dnia na dzien.To juz mieli sprawdzac za rzadow Kaczynskiego

Komentarz został ukrytyrozwiń

Niestety goła prawda. A dlaczego geolodzy nie sprawdzili dokładnie teren.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.