Facebook Google+ Twitter

Myślę, więc nie ślę. Ruszyła kampania Fundacji Dzieci Niczyje poświęcona sekstingowi (wideo)

"A podeślesz coś...seksi?" - wystarczy jeden sms, a zachęcona nastolatka wysyła chłopakowi swoje zdjęcie w samej bieliźnie. Chwile później fotografia znajduje się już na Facebooku. Towarzyszą jej wulgarne komentarze. Właśnie ruszyła kampania "Myślę, więc nie ślę" poświęcona sekstingowi.

 / Fot. youtube/screen10 lutego w Dzień Bezpiecznego Internetu ruszyła kampania Fundacji Dzieci Niczyje "Myślę, więc nie ślę". Akcja poświęcona jest sekstingowi, czyli rejestrowaniu i przesyłaniu osobistych materiałów o charakterze seksualnym za pośrednictwem telefonu i internetu.

Kampania "Myślę, więc nie ślę" skierowana jest przede wszystkim do dzieci i młodzieży. Badania z 2014 roku przeprowadzone przez GfK Polonia na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje pokazują, że aż 11 proc. młodych ludzi wysłało materiały sekstingowe. Jednocześnie ponad 1/3 respondentów otrzymała tego typu zdjęcia lub filmy.

Zobacz także: Dodaj znajomego - nie hejtuj! Ruszyła kampania Fundacji Dzieci Niczyje

Celem kampanii jest przedstawienie niebezpieczeństw związanych z sekstingiem, a także podniesienie świadomości społecznej wokół tego zjawiska.

Kampanię promuje nie tylko 30 sekundowy spot, który możecie obejrzeć poniżej, ale również film fabularny "Na zawsze", którego fabuła dotyka kwestii zagrożeń związanych ze zjawiskiem sekstingu.



Źródło:seksting.fdn.pl

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.