Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

145893 miejsce

Na Twitterze bełkot popularniejszy od spamu

Pear Analytics, amerykańska firma badawcza, przez dwa tygodnie analizowała wpisy pojawiające się na Twitterze. Wyniki badań pokazały, że jedynie 8,7 proc. pojawiających się tam informacji jest wartościowych.

 / Fot. LogoNajwięcej wpisów, bo aż 40,5 proc. okazało się bełkotem, natomiast 37,5 proc. stanowią konwersacje, czyli wymiany zdań między dwoma użytkownikami, które winny się znaleźć w komunikatorach internetowych typu Skype.

Serwis Twitter zrzesza prawie 45 mln użytkowników internetu. Jego pierwotnym hasłem było „What are you doing?”, które samo wskazuje na to, że strona jest przeznaczona do rzeczonej paplaniny typu „Właśnie jem kanapkę”. Paradoks zauważyli internauci i dyskutują o tym w serwisie Blip.pl.

Firma badawcza Pear Analytics wyciągnęła wnioski na podstawie dwóch tysięcy wpisów zebranych podczas dwóch tygodni obserwacji. Podobne badanie ma być przeprowadzane co kwartał.

Źródło:
www.tvn24.pl

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

  • Autor usunął profil
  • 27.08.2009 16:08

Zgadzam się z Rafałem. Marr

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ciekawa informacja i potwierdza moje wątpliwości z wczorajszego tekstu w M3G - link

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.