Wyróżnienia przyznano w trzech kategoriach: Najlepszy Serwis Napraw Mechanicznych, Najlepszy Serwis Blacharsko-Lakierniczy oraz Eko Flota (nagroda dla klientów firm zrzeszonych w PZWLP). Konkurs ma na celu nagradzanie firm przestrzegająych standardów etycznych i podnoszących jakość usług oferowanych partnerom z sektora wynajmu długoterminowego.
Głównymi kryteriami branymi pod uwagę przy wyborze zwycięzcy w kategorii
Najlepszy Serwis Blacharsko-Lakierniczy były m.in. liczba specjalistycznych stanowisk
i wykwalifikowanego personelu, długość gwarancji na naprawę, liczba obsługiwanych towarzystw ubezpieczeniowych oraz szeroko pojęta jakość obsługi. Wyboru w tej kategorii (podobnie jak w kategorii Najlepszy Serwis Napraw Mechanicznych) dokonali przedstawiciele 15 firm członkowskich PZWLP.
Nagrodą w konkursie jest specjalnie przygotowana na tę okazję statuetka, składająca się w dużej mierze z metalowych części samochodowych. Nagrodę odebrał Michał Kalina, Prezes Zarządu Renault Retail Group Warszawa.
Źródło: Renault
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?