Facebook Google+ Twitter

Najciekawsze gadżety w branży reklamowej

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2011-07-19 11:49

Kalendarze, pendive’y, długopisy i kubki - to chyba jedne z najstarszych gadżetów reklamowych. Czy używane przez klientów? Na pewno tak. Czy świeże, innowacyjne i przyciągające oko? Pewnie mniej.

Istotą gadżetu reklamowego nie jest tylko obdarowanie klienta miłym upominkiem. Grunt to spowodowanie, by chciał go wykorzystywać w swojej codzienności – przypominając sobie i innym o istnieniu danej firmy. Coraz więcej klientów z rezerwą podchodzi do długopisów czy kalendarzy obwarowanych logotypami firmy, w końcu nikt nie ma ochoty na traktowanie swojej osoby jako żywej reklamy. Zresztą, jak przekonują marketingowcy, reklama wcale nie musi być oczywista, aby być widoczną i wartą zapamiętania. W końcu najlepsza forma promocji to taka, która się nie narzuca.

Teorię tę potwierdza działanie np. Grupy Allegro, która szukając gadżetów dla klientów i kontrahentów stawia przede wszystkim na innowacyjne nowości. - Ostatnio zdecydowaliśmy się na szwajcarskie adaptery do nietypowych (innych niż europejskie) gniazdek elektrycznych. Z jednej strony estetyczne, z drugiej praktyczne, tak by klient chciał z nich korzystać w podróży i dzięki nadrukowanemu logo Grupy, przypominał sobie o firmie. Adaptery spełniły nasze oczekiwania co do funkcjonalności, designu i ciekawego pomysłu na gadżet, zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych - mówi Justyna Wasiak, specjalista ds. marketingu w Grupie Allegro.

Podarunek może być symboliczny, może też być funkcjonalny. Ta druga cecha ma o tyle znaczenie, że zwiększa szansę na korzystanie z gadżetu na co dzień, dzięki czemu spełnia on swoje zadanie jako nośnik reklamowy. Powinien też wyraźnie, choć subtelnie wskazywać na promowaną firmę. Umieszczenie logotypu w widocznym miejscu jest szczególnie ważne zarówno dla wiodących, jak i młodych firm dopiero budujących markę. Warto rozważyć to rozwiązanie, szczególnie że koszty wcale nie należą do wygórowanych: - Koszt nadruku logo firmy w jednym kolorze na adapterach do prądu czy ładowarkach USB zaczyna się od ok. złotówki netto/szt. przy niewielkim zamówieniu – do 100 sztuk. Oczywiście wraz ze wzrostem liczby produktów, cena spada – mówi Kuba Rejek, dostawca szwajcarskich adapterów do prądu.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.