Facebook Google+ Twitter

Najlepsza kampania społeczna 2008 roku

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2009-12-08 11:39

Kampania ''Prowadzę - jestem trzeźwy" to zdaniem internautów - najlepsza kampania społeczna roku 2008-go. Pomysłodawcą konkursu jest Fundacja Komunikacji Społecznej.

W ten sposób Fundacja chce wyłonić najlepsze praktyki marketingu społecznego, które dla innych mogą być inspiracją. Na najlepszą kampanię internauci mogli głosować przez blisko pół roku na portalu kampaniespoleczne.pl.

"Prowadzę - jestem trzeźwy" to akcja organizowana przez Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej. Jej celem jest tworzenie mody na trzeźwość szczególnie za kierownicą.

Niedawno ukazała się książka podsumowującą 10 lat programu ''Trzeźwość". Książka w wersji angielskiej prezentowana była nawet na pierwszym europejskim kongresie duszpasterzy kierowców w Watykanie.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.