Facebook Google+ Twitter

Newsweek: Lepper w reklamówce

W internetowym wydaniu Newsweek zastanawia się, ile kosztują podatnika występy Andrzeja Leppera w telewizyjnych reklamach, nakłaniających rolników do składania wniosków o unijne dopłaty.

Andrzej Lepper w Sejmie. Fot. PAP/Radek Pietruszka.Spoty reklamowe z Andrzejem Lepperem będziemy oglądać do 15 maja w TVP - Wicepremier użyczył nam swojego wizerunku, gdyż nie tylko odpowiada za rolnictwo, ale jest także najbardziej znanym polskim rolnikiem - tłumaczy Newsweekowi Radosław Iwański, rzecznik prasowy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, która zapłaciła za przygotowanie reklamówek.

Oficjalnie powodem zorganizowania kampanii jest wolne tempo spływania wniosków o dopłaty. Przykłady poprzednich lat pokazują jednak, że polscy rolnicy zawsze czekają na ostatnią chwilę. W ubiegłym roku ponad 90 proc. rolników złożyło wnioski w ostatnim miesiącu - od 1 maja do 31 maja 2006 r. Jak twierdzi tygodnik, ARiMR odmawia ujawnienia kosztów przygotowania kampanii reklamowej, choć poszły na to publiczne pieniądze. Jak twierdzi Newsweek, firma reklamowa przygotowuje cztery filmy promocyjne za 140 tys. zł netto.

- Cena emisji w TVP pozostaje tajemnicą handlową, a jej ujawnienie grozi Agencji poważnymi sankcjami finansowymi - twierdzi Iwański. W sumie TVP wyemituje 56 razy filmy z Lepperem i szefem ARiMR - Grzegorzem Spychalskim.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.