Facebook Google+ Twitter

„NIE” promilom u nieletnich

Kilkudziesięciu handlowców z różnych regionów kraju przystąpiło już do Forum Odpowiedzialnego Handlowca, powołanego w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Promile nie dla nieletnich”.

Logotyp kampanii / Fot. Studio IndygoProwadzi ją, od listopada zeszłego roku, firma Partner Center, czołowy importer i dystrybutor win w Polsce.
Celem kampanii jest propagowanie przestrzegania zakazu sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim oraz promowanie mody na niepicie wśród młodzieży.

Uczestnikami Forum mogą zostać właściciele, kadra kierownicza i sprzedawcy zatrudnieni zarówno w małych sklepach, jak i centrach oraz galeriach handlowych. Warunkiem wpisania w poczet członków jest zobowiązanie się do niesprzedawania alkoholu nieletnim oraz sprawdzanie dokumentów tożsamości osób wyglądających na nieletnie, a chcących kupić alkohol.

Uczestnicy otrzymują „Certyfikaty Odpowiedzialnego Handlowca” , a także plakaty i przypinki propagujące ideę kampanii. Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie internetowej wina.net.pl.

W sieciach handlowych, m.in. Carrefour, Tesco, Auchan, E.Leclerc, Intermarché, Metro, Kaufland i Selgros, można kupić wina w specjalnych „kapturkach” z logotypem kampanii.

Elementem kampanii był również – rozstrzygnięty na początku kwietnia - konkurs dla wychowawców na scenariusz lekcji poświęcony problematyce antyalkoholowej. Do uczestników należało nie tylko napisanie ciekawego scenariusza, ale też zorganizowanie zajęć na jego podstawie.

Kampania potrwa do jesieni. Patronat nad nią objęła m.in. Polska Rada Centrów Handlowych.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.