Facebook Google+ Twitter

Niemiecka żegluga śródlądowa na rzece Men [Zdjęcia]

Niemcy nie porzucili przewozów drogą wodną, na rzece Men można zobaczyć kilka razy dziennie mijające się barki. Transport rzeczny jest tańszy niż samochodowy i kolejowy.

1 z 11 Następne zdjęcie
Zdjęcie: Wylot śluzy (zbiornik północny) w Goldstein (Frankfurt/Menem). Śluza Griesheim-Goldstein, została zbudowana w latach 1929-1932. Fot. Isabella Degen
Wylot śluzy (zbiornik północny) w Goldstein (Frankfurt/Menem). Śluza Griesheim-Goldstein, została zbudowana w latach 1929-1932. Fot. Isabella Degen

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (4):

Sortuj komentarze:

Bardzo fajnie się oglądało :)
Pozdrawiam!

Komentarz został ukrytyrozwiń

Kilka tygodni temu TV ARTE + 7 nadała obszerny wieloczęściowy reportaż filmowy o historii, życiu na - oraz wzdłuż rzeki Ren, od Szwajcarii począwszy! Interesujący reportaż zdjęciowy Isabello, gratuluję i pozdrawiam z Hamburga!

Komentarz został ukrytyrozwiń

Stan wód w rzekach jest katastrofalny, Wisła notuje najniższy poziom wody w swojej historii, od czasu kiedy zaczęto prowadzić jej pomiary. Żeglugę utrudniają coraz większe łachy piasku co widzę mieszkając w moim nadwiślańskim mieście. Fotki przejrzałem z zainteresowaniem ...pozdrawiam !
Wspomnień czar z epoki parostatków - www.werttrew.fora.pl/ciekawostki-z-i-o-warszawie,82/zegluga-parowa-na-wisle,3543.html

Komentarz został ukrytyrozwiń

Transport drogami wodnymi jest duzo tańszy, porównując z transportem samochodowym jest tańszy około 2,5-3 razy, a z kolejowym około 1,5-2 razy. (Dane z niemieckiej wikipedii). Poza tym to jeden z najstarszych środków transportowych i dzisiaj chyba najbardziej ekologiczny.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.