Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

139429 miejsce

Niemiecki McDonald’s stawia na zieleń

  • Autor usunął profil

  • Data dodania: 2009-12-08 19:02

Amerykańska sieć fast-foodów zmienia wizerunek na bardziej ekologiczny.

 / Fot. <div xmlns:cc="http://creativecommons.org/ns#" about="http://www.flickr.com/photos/marko8904/4122050031/"><a rel="cc / Fot. <div xmlns:cc="http://creativecommons.org/ns#" about="http://www.flickr.com/photos/volvidejapon/3081928421/"><a rel="We wszystkich nowych i odremontowanych restauracjach McDonald's w Niemczech tło logo ze słynnym złotym M zmieni kolor z czerwonego na zielony. "To nie jest inicjatywa niemiecka, ale ogólnoeuropejska" - tłumaczy Martin Nowicki, rzecznik McDonald's Germany. Rzeczywiście, kolorystykę zmieniono już w niektórych francuskich i brytyjskich McDonald'sach.

"Głównym powodem, dla którego zmieniamy kolorystykę, jest nasz szacunek dla środowiska"
- mówi w rozmowie z "Financial Times Deutschland" Holger Beeck, wiceprezydent McDonald's w Niemczech. W ostatnich latach sieć próbowała już zwrócić uwagę na swoje zainteresowanie środowiskiem za pomocą innych działań, takich jak zastosowanie produktów lokalnych w menu czy wprowadzenie ekologicznego systemu chłodniczego.

Przez wiele lat gigant fast-foodu zdołał wyrobić sobie negatywną opinię wśród ekologów, dietetyków i nie tylko, o zmianę wizerunku będzie więc trudno. Pod czerwonym, czy zielonym szyldem, BigMac, frytki i cola pozostaną tłuste i niezdrowe.

Źródła: independent.co.uk
msnbc.com

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.