Wszystkie pojazdy sprzedane na aukcjach, muzeom czy prywatnym kolekcjonerom, zostaną odkupione. Trafią one do fabryki UAZ w Ulianowsku w Rosji. Ze względu na duże przebiegi tych pojazdów (300-500 tys. km) zostaną wymienione w nich jednostki napędowe, a w razie potrzeby również 2-stopniowe skrzynie redukcyjne.
Reszta modernizacji odbędzie się w zakładach mechanicznych w naszym kraju, które wygrają przetarg. Inżynierowie opracują również modyfikacje silnika, aby zminimalizować zużycie paliwa w mieście z 16 l/100 km do ok. 7 l/100 km. Prosty, nieskomplikowany pojazd znów wróci na ulice polskich miast.
Piąta edycja konkursu Dziennikarz Obywatelski 2010 Roku trwa! Dołącz, wygraj 10 tysięcy
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?