Facebook Google+ Twitter

Nikon Polska nie lubi krytyki

Nikon Polska wyruszył do walki z krytykami swojej pracy.

Jak już pisałem we wcześniejszym tekście Nikon Polska nie lubi, gdy jego działania są krytykowane. Zamiast poważnie podejść do problemu, odgrywa się na krytykach.

Bardzo popularne wśród użytkowników tej marki forum powstało w 2004 roku i od początku istnienia ściśle było związane z Nikon Polska. "Na bazie" tego forum powstał Nikon Klub Polska, stowarzyszenie zrzeszające miłośników fotografowania. Wydawane co roku kalendarze ze zdjęciami wykonanymi przez uczestników forum były częściowo finansowane przez NP. Wyjazdy integracyjne, jak i wyjazdy plenerowe, zawsze były organizowane pod szyldem NP.

Jak już pisałem w przytoczonym materiale, część forumowiczów założyło stronę internetową, poświęconą działalności serwisu. Widać nie spodobało się to komuś w Nikon Polska, ponieważ firma rozpoczęła działania odwetowe. Po pierwsze - nie ma już NKP. Na wyraźne żądanie NP, stowarzyszenie zmieniło nazwę na Polskie Stowarzyszenie Fotograficzne NIKONA. Po drugie - forum już nie jest "forum NKP", teraz jest to "forum użytkowników sprzętu marki NIKON - Nikoniarze". Równocześnie administracja musiała przenieść forum na inną domenę.

Nie ma "forum.nkp.org.pl" a jest forum.nikoniarze.pl. Jednocześnie NP odcina się od wszelakiego związku z tym forum. Jak nieoficjalnie dowiedziałem się od administracji forum "Bo to wymóg Nikon Polska. Nie mój. Nie może być bezpośredniego przekierowania z domeny ani aktywnego linka do domeny, o którą toczy się spór..."

Jak twierdzi Jacek S, fotoreporter ogólnopolskiego dziennika, "Nikon Polska i serwis tracą coraz bardziej na wiarygodności. Fotoreporterzy serwisują swój sprzęt w serwisach niemieckich, Wielkiej Brytanii lub prywatnych, a zapytani czy polecają serwis w Warszawie mówią: Pojedź lepiej do Berlina, a jak masz po gwarancji jedź na (...) lub do innego serwisu i podają adresy."
Ciekawe, jakie będą dalsze działania Nikon Polska? Czym jeszcze nas zaskoczy?

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (3):

Sortuj komentarze:

Ludzie mali duchem boją się krytyki,szczególnie w biznesie.Chociaż mam Nikona i jestem zadowolony.Widocznie miałem szczęście .

Komentarz został ukrytyrozwiń

Niestety użytkownicy Canona mają podobne zastrzeżenia do jego serwisu - w naszym kraju niestety to norma. Najgorzej wygląda serwisowanie telefonów - często się zdarza, że telefon wychodzi z serwisu z anulowaną gwarancją i informacją, że terminal był zalany, choć taki fakt nigdy nie miał miejsca. Mój kolega rok walczył z Motorolą w podobnej sprawie. Po poruszeniu nieba i ziemi dali mu nowy telefon z analogicznej półki. Co do serwisu Canona - czytałem gdzieś, że komuś aparat wrócił z odwrotnie założoną matówką i brudem w środku... Podsumowując: Nikon nie jest niestety wyjątkiem.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Mi się wydaje, że to normalna reakcja większości znaczących korporacji. Wydatki na reklamę niwelują złe odium. I póki nie będzie wpadki typu: naprawa miliona cięgieł gazu, jak w Toyocie, to nie pogorszy się samozadowolenie władz korporacji.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.