Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

21705 miejsce

Nowa platforma zakupowa z ofertą topowych projektantów pod patron

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-11-28 14:30

W sieci pojawiła się nowa platforma, która umożliwia projektantom wystawianie ubrań i dodatków do sprzedaży online, a internautom dokonywanie zakupów wyselekcjonowanych marek.

W sieci pojawiła się nowa platforma, która umożliwia projektantom wystawianie ubrań i dodatków do sprzedaży online, a internautom dokonywanie zakupów wyselekcjonowanych marek. Oferta serwisu Fashionality.pl jest o tyle wyjątkowa, że o staranną selekcję projektantów dbają redaktorzy i styliści Fashion Magazine.
W związku z rozwojem sprzedaży online użytkownik robiący zakupy odzieżowe w sieci jest dosłownie bombardowany ofertami mnożących się nieustannie sklepów. Często trudno wśród nich o dobrą jakość, sygnowaną znaną marką. – Impulsem do stworzenia Fashionality była nisza na rynku internetowego handlu markową odzieżą. Projektanci wprawdzie mogą samodzielnie dokonać zgłoszenia marki w serwisie, a my zajmujemy się odpowiednim doborem wystawców, aby poziom ubrań i dodatków prezentowanych w serwisie był stale wysoki. – mówi Katarzyna Dolega z Fashion Magazine. - Takie rozwiązanie przyciągnęło zarówno znanych już na rynku projektantów, jak Risk Made in Warsaw czy Lana Nguyen, jak i wschodzące, ale dobrze zapowiadające się polskie marki szukające nowego kanału sprzedaży, jak The Beast czy Wanted Wear – dodaje.
Robienie zakupów w internetowym butiku Fashionality to przede wszystkim przyjemność. Partner technologiczny serwisu, firma specjalizująca się w eCommerce - Velocity (vlct.com) przy tworzeniu platformy postawiła na elegancki wygląd i intuicyjny przebieg zakupu. – Procesowi powstania Fashionality przyświecała idea jak najlepszej ekspozycji produktów – to one są tam najważniejsze. Zdjęcia ubrań i dodatków powstawały podczas specjalnych sesji zdjęciowych, aby sposób prezentacji towarów był zbliżony do tego, jaki stosuje się w ekskluzywnym butiku – mówi Maciej Kopczyński, Project Manager z Velocity.
W jaki sposób dzięki Fashionality zyskują projektanci? Wystawiając swoje produkty w serwisie zdobywają nie tylko nowy kanał sprzedaży. Dołączają również do elitarnego grona marek objętych patronatem osób współtworzących Fashion Magazine. Już teraz wśród polskich projektantów, których ubrania dostępne są w serwisie znaleźli się m. in. Roboty Ręczne, Berries&Co czy Agi Jensen Design – marki dobrze znane w świecie mody.
Zakupy online w Fashionality.pl to nowa jakość w świecie f-commerce. To nie tylko internetowy sklep z odzieżą – to początek jakościowej rewolucji w internetowym handlu ubraniami i dodatkami.
(Anna Osiecka)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.