Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

9633 miejsce

Nowa spółka powiększa sieć partnerską Superpolisy.

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-07-21 11:45

Grupa MAK oraz Grupa GSU stworzyły nową spółkę celową - Superpolisa GSU. Jej głównym zadaniem jest poszerzenie sieci sprzedaży platformy ubezpieczeniowej Superpolisy.

W ten sposób kanał sprzedaży naziemnej marki Superpolisa.pl poszerza się o kolejne 100 biur sprzedaży ubezpieczeń i kilkuset agentów ubezpieczeniowych.

Stworzenie spółki celowej we współpracy z Grupą GSU jest efektem ogłoszonej przez Grupę MAK strategii konsolidacji rynku pośredników ubezpieczeniowych w Polsce. Superpolisa GSU to kolejna spółka typu joint venture po Superpolisa Como oraz Superpolisa Pegaz, którą Grupa MAK wspólnie z partnerami powołała do życia.

Stworzenie spółki Superpolisa GSU jest wspólnym przedsięwzięciem obu Grup. Zajmie się ona przede wszystkim sprzedażą indywidualnych ubezpieczeń majątkowych w ramach dotychczasowej sieci Grupy GSU, z wykorzystaniem najnowocześniejszej w Polsce platformy ubezpieczeniowej Superpolisy. Ponadto dotychczasowa oferta Superpolisa.pl zostanie poszerzona o grupowe ubezpieczenia życiowe i majątkowe, wynegocjowane przez Grupę GSU.

Zdecydowaliśmy się na współpracę obu organizacji i stworzenie wspólnej spółki celowej z przekonaniem, że razem mamy szansę stanowić znaczącą siłę na polskim rynku ubezpieczeń. Tworzymy w ten sposób jeszcze bardziej rozbudowaną sieć sprzedaży Superpolisy i rozszerzamy portfolio produktów” – powiedział Andrzej Wasilewski, członek zarządu MAK Invesments.

Zarząd GSU Stowarzyszenie Ubezpieczonych postawił sobie jako jeden z celów strategicznych rozpoczęcie oferowania ubezpieczeń majątkowych dotychczasowym klientom, których posiadamy już prawie 300 tysięcy. Po rozpoznaniu zarówno możliwości technicznych jak i rynkowych, Zarząd Stowarzyszenia doszedł do przekonania, że zasadnym będzie pozyskanie istniejących już technologii IT z rynku, a nie wytwarzanie własnych. Przyczyną takiej decyzji jest chęć ograniczenia wiążących się z tym kosztów oraz jak najwcześniejsze wdrożenie sprzedaży produktów majątkowych. W związku z powyższym, po zapoznaniu się z kilkunastoma rozwiązaniami portali porównujących oferty ubezpieczeń komunikacyjnych, a jednocześnie pozwalających zawierać transakcje z większością wiodących w Polsce Ubezpieczycieli, wybrany został portal Superpolisa.pl, zarządzany przez grupę MAK Investments” – twierdzi Witold Widenka, przewodniczący zarządu GSU Stowarzyszenie Ubezpieczonych.

Grupa GSU dysponuje obecnie setką biur obsługi ubezpieczeń, w których pracuje ponad 150 etatowych wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych doradców ubezpieczeniowych. Ponadto z grupą związanych jest blisko 500 sprzedawców mobilnych.

Tworząc spółkę Superpolisa GSU realizujemy strategię konsolidacji rynku ubezpieczeniowego w Polsce. Myślę, że skutecznie wykorzystamy efekt synergii doświadczenia i sieci sprzedaży ubezpieczeń obu Grup” – powiedział Marcin Ślotała, członek zarządu MAK Investments SA.

Detaliczne ramię Grupy MAK w ramach projektu Superpolisy prowadzi sprzedaż ubezpieczeń poprzez trzy kanały: porównywarkę internetową www.superpolisa.pl, call center 801 000 000 oraz sieć naziemnych placówek. Obecnie Grupa posiada ponad 20 wyłącznych punktów sprzedaży, 250 umów partnerskich i prawie 500 umów z agentami ubezpieczeniowymi. Spółka zamierza do końca roku osiągnąć pułap 500 umów partnerskich i 1000 umów z agentami indywidualnymi.
(Biuro Prasowe Superpolisa)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.