Facebook Google+ Twitter

Nowe centrum pomocy dla użytkowników Naszej-klasy

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2010-03-20 20:34

NK wdraża nowe centrum pomocy dla Użytkowników. Zyskało ono bardziej interaktywny charakter, wyposażone zostało w dedykowaną wyszukiwarkę

Niebawem zostanie dopełnione multimedialnymi materiałami poradnikowymi. Nowe centrum pomocy NK zostało zaprojektowane z myślą o podniesieniu jakości i zwiększeniu szybkości usług świadczonych przez Dział Obsługi Użytkownika (DOU) serwisu.

„Stawiamy sobie w tym roku bardzo ambitne cele, jeśli chodzi o rozwinięcie i urozmaicenie naszych działań dotyczących obsługi Użytkowników. Pomimo otrzymywania wielu pozytywnych recenzji naszej pracy, staramy się, zapewniać Użytkownikom jeszcze większy komfort korzystania z serwisu, stąd m.in. wprowadzane dziś zmiany” – wyjaśnia Adrian Adziński, dyrektor DOU Naszej Klasy.

Użytkownicy w bardziej przejrzystej formie otrzymują dostęp do najczęściej zadawanych pytań, zyskują mechanizm szybkiego wertowana treści oraz referencje do innych stron, które mogą się okazać się przydatne. Nowością jest także wiersz zatytułowany „Porada dnia”, gdzie codziennie pojawiać będą się informacje dotyczące często powtarzających się zapytań. Wszelkie dostępne materiały zostały skategoryzowane wg. kilku kluczowych zagadnień, co również powinno ułatwić nawigowanie po tej części serwisu.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (3):

Sortuj komentarze:

Trzymamy za słowo;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Prawda, panie Tadeuszu :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ale u Nas będzie lepsze i łatwiejsze w obsłudze wyposażenie, niż w NK? Prawda Panie Tomaszu?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.