Facebook Google+ Twitter

Nowy image sieci Biedronka. Czy to początek wielkich zmian?

Zmiana wizerunku, budowa nowych sklepów - takie plany snuje portugalski właściciel sieci "Biedronka", czyli Jeronimo Martins Distribiutions. Wszystko ma na celu zburzenie teorii, że "Biedronka" to sklep dla najbiedniejszych.

Stare logo firmy zarządzanej przez JMD / Fot. Krugerr, domena publicznaZapewne wielu z Was widziało już najnowszą i w miarę długą reklamę sieci handlowej "Biedronka". Prócz zapowiedzi świetnej jakości sprzedawanych tam produktów, można było zauważyć coś zupełnie nowego - zmieniło się bowiem logo sklepu!

TVN informuje, że zmiana wizerunku kosztować będzie portugalskiego właściciela blisko 2 miliardy złotych. Pieniądze mają zostać wydane na remonty budynków. Wszystko dla sprawienia jak najlepszego wrażenia na klientach.

Adam Manikowski, w rozmowie z "Pulsem Biznesu", chwali nowy projekt "Biedronki". Dyrektor marketingu JMD (Jeronimo Martins Distribiutions) wspomniał, że przed wprowadzeniem zmian, przeprowadzono testy w kilku placówkach i wypadły one pomyślnie.

Zrzut ekranu. Nowe logo sklepu "Biedronka". / Fot. www.biedronka.plPrzed wyborami parlamentarnymi, Jarosław Kaczyński określił "Biedronkę" jako sklep dla uboższych Polaków. Ocena ta nieco ciąży na popularnej sieci sklepów. Nowy układ wnętrza ma przyciągnąć także tych zamożniejszych, a eksponowane mają być przede wszystkim świeże produkty takie jak: pieczywo, warzywa, owoce, nabiał czy nawet ryby.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

kicia
  • kicia
  • 17.01.2012 15:55

Dziś robiłam zakupy w Biedronce. Tam rzeczywiście jest tanio w porownaniu z innymi sieciowymi marketami. Samochody parkujące przed sklepem nie wskazują na biedotę...

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.