Facebook Google+ Twitter

Nowy wizerunek Orange w kampanii agencji Publicis

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2015-04-07 15:21

Warszawa, 7 kwietnia 2015 r. – Rozpoczyna się przygotowana przez agencję Publicis dla Orange kampania realizująca nową komunikację marki.

Jej celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że oferowane przez operatora rozwiązania są odpowiedzią na realne potrzeby konsumentów. Nowa kampania wizerunkowa Orange ma charakter globalny. Publicis Poland adaptował kreacje Publicis Conseil do potrzeb polskiego rynku. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, internecie, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i ekranach LCD w centrach handlowych oraz kinach.

„Zmienia się świat, zmieniają się potrzeby ludzi, a Orange wychodzi im naprzeciw. Naszym zadaniem jest pokazanie, że Orange staje się firmą, która jest bliżej ludzi, która wsłuchuje się bardziej w indywidualne potrzeby każdego z nas, ponieważ każdy jest inny, każdy realizuje potrzeby na swój własny sposób. Orange dostarcza usługi, które na nie odpowiadają. To zobowiązanie jest wyrażone nowym mottem towarzyszącym marce: »Liczy się to, co ważne dla Ciebie«” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.

Dwie kreacje telewizyjne ukażą się na kanałach należących do stacji TVP, Polsat i TVN. Spoty będą emitowane w sieci kin Multikino, Helios, Cinema City. W przypadku prasy ogłoszenia pojawią się na łamach między innymi „Polityki”, „Muratora”, „Teletygodnia” i „Twojego Stylu”. Kampanię internetową przygotowaną przez Digital Wonderland zobaczymy na przykład w serwisach Onet, WP, Gazeta.pl.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Damian Cendrowicz (Senior Art Director), Jacek Gierlasiński (Senior Art Director), Marcin Kubera (Senior Art Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Dawid Kornaga (Senior Copywriter), Katarzyna Majewska (TV and Radio Producer), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor), Magdalena Szlasa (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej), Marta Mirecka-Nowicka (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Postprodukcją zajął się Platige Image. Realizację dźwięku powierzono firmie Juice. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Initiative.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.

Spoty telewizyjne można obejrzeć pod adresem:
https://www.youtube.com/watch?v=1HCfnCRbimg
https://www.youtube.com/watch?v=rGMeXcpJVK0
(Bartosz Małecki)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.