Facebook Google+ Twitter

"NYTimes": Postsowiecki świat chce wiedzieć o Tomie i Kate

Niedługo nie tylko Ameryka będzie domagała się opublikowania zdjęć córki Cruise'a - Suri. Najnowszym produktem eksportowym amerykańskiego kapitalizmu, skierowanym do byłych komunistycznych krajów dawnego przeciwnika jest plotkarska gazeta.

Okładki amerykańskiej edycji magazynuJak poinformował "New York Times", amerykański magazyn piszący o życiu hollywoodzkich celebrities US Weekly (www.usmagazine.com) będzie miał swoją rosyjską edycję. Zadebiutuje 4 września w m.in w Moskwie i Sankt Petersburgu. Czytelnicy byłych republik sowieckich, od Azerbejdżanu do Uzbekistanu, będą mogli śledzić karierę Toma Cruise'a, najnowsze wiadomości o życiu rodzinnym Brada, Angeliny i trójki ich pociech, czy nowych partnerów Lindsay Lohan. – Przemysł magazynów opowiadających o życiu gwiazd jest tam w stadium początkowym, więc wejście na ten rynek, to była wspaniała szansa" – cytuje NYT Janice Min, redaktor naczelna US Weekly.

Jak podaje "New York Times", rosyjska edycja plotkarskiego magazynu rusza z nakładem 100 000 tysięcy egzemplarzy, co nie jest oszałamiającą liczbą. Magazyn będzie nazywał się US Magazine, zniknie przymiotnik "weekly", bowiem początkowo nie będzie wychodził co tydzień, lecz co dwa. Będzie również – według NYT – posiadał artykuły o rosyjskich gwiazdach show biznesu. Janice Min zwraca uwagę, że Hollywood bardzo dobrze sprzedaje się zagranicą. – To potężny biznes – mówi gazecie. – Głód wiedzy młodych ludzi na całym świecie na temat kultury i sław Hollywood jest druzgocący.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.