Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

77365 miejsce

Obsługa klientów międzynarodowych – to kolejny krok w rozwoju usł

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2015-04-29 11:23

Efektywność, idealna obsługa kontrahentów, a także dotarcie do nowych klientów - to elementy pracy każdego przedsiębiorcy. Trzeba pamiętać o profesjonalizmie i realizacji projektów na najwyższym poziomie.

Pierwsze wrażenie w biznesie jest niezwykle ważne w związku z tym koniecznie musimy pamiętać o idealnej obsłudze klienta. Jak to robić najlepiej? Na to pytanie jest wiele odpowiedzi, jednak najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z wykwalifikowanej asystentki, która zawsze odbierze Twój telefon, umówi spotkanie oraz odpowie na każde pytanie klienta, nie tylko w języku polskim!
Jak twierdzi Prezes Jużłącze.pl, Piotr Ziętarski - zauważalne jest coraz większe zainteresowanie klientów obsługą połączeń w językach obcych. Od teraz korzystając z usługi jużłącze.pl można delegować wszystkie rozmowy z międzynarodowymi kontrahentami osobistym asystentkom, nie obawiając się o obsługę klienta w języku obcym. Jużłącze.pl to marka, która stawia na ciągły rozwój, oferując rozszerzenie swoich usług. Oprócz stworzenia możliwości obsługi klienta w innym języku, niż
w polskim, firma uruchomiła także aplikację na smartfony, która służy między innymi do monitowania wszystkich połączeń, kontrolowania wykorzystania miesięcznego pakietu oraz dostępu do kalendarza, prowadzonego przez wykwalifikowaną, osobistą asystentkę.
(Kamila Belczyk)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.