Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

6450 miejsce

Ogromny pożar w Kamieńcu Wrocławskim. Palił się były kurnik

Około godziny 10 przy ulicy Działkowej w Kamieńcu Wrocławskim wybuchł pożar zabudowań gospodarczych. Pali się długi, parterowy pawilon - były kurnik. Na miejscu z ogniem walczyło 9 zastępów straży pożarnej.

1 z 11 Następne zdjęcie
Zdjęcie: Słup dymu unoszący się nad Kamieńcem Wrocławskim widać z daleka. Fot. Jarosław Jakubczak
Słup dymu unoszący się nad Kamieńcem Wrocławskim widać z daleka. Fot. Jarosław Jakubczak

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (15):

Sortuj komentarze:

maniek
  • maniek
  • 22.05.2011 20:41

dementuje plotki
to nie bylo nowe . to byla stara hala kiedys tam odbywala sie produkcja dekoracji zmienilo to wlasciciela i nie odbywalo sie tam narazie nic ptaków tam nie bylo !!!! podczas gdy wybuch pozar byly pożadki !!!

Komentarz został ukrytyrozwiń
Jadzia
  • Jadzia
  • 19.05.2011 15:22

ależ to tragedia - budynek i ptaki - masakra. Ciekawe czy nowy kurnik postawią...
ja mogę polecić dobrą stronę z projektami http://kbprojekt.pl/projekty_gospodarcze.php tanie i ciekawe rozwiązania, sama korzystałam z ich ofert :)

Komentarz został ukrytyrozwiń
sadjsjfdcjdhjsf
  • sadjsjfdcjdhjsf
  • 19.05.2011 10:06

jaki zarąbisty gość na tym hamaku co nie ludzie

Komentarz został ukrytyrozwiń
sadjsjfdcjdhjsf
  • sadjsjfdcjdhjsf
  • 19.05.2011 10:05

jak się zarąbiście paliło

Komentarz został ukrytyrozwiń

Gościu na hamaku jest super :)

Komentarz został ukrytyrozwiń
k
  • k
  • 18.05.2011 09:24

czy ktoś wie kto był włascicielem tej hali? jaka firma?

Komentarz został ukrytyrozwiń
bartoszka1996
  • bartoszka1996
  • 17.05.2011 22:27

Gdyby to był kurnik to w Kamienieckim EKO byłaby promocja - "Danie z EKO - pieczona kura" xD

Komentarz został ukrytyrozwiń

hamak mistrz :)

Komentarz został ukrytyrozwiń
Maniek
  • Maniek
  • 17.05.2011 17:41

Zdjęcie tygodnia pewnie będzie pod warunkiem że znów któryś z autorów się nie oburzy :]

Komentarz został ukrytyrozwiń
levy
  • levy
  • 17.05.2011 13:47

Fota z hamakiem jest rewelacyjna :)

Wydaje mi się, że godna większej nagrody niż zdjęcie miesiąca.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Zobacz także:

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.