Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

31781 miejsce

Onninen motywuje z Sodexo

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-01-09 13:27

Program lojalnościowy „Vivat”, skierowany do partnerów biznesowych firmy Onninen w Polsce, od listopada realizowany jest we współpracy z Sodexo Benefits and Rewards Services.

Obecnie do prowadzenia i kompleksowego zarządzania programem będzie wykorzystywana platforma Sodexo Performance Suite.

Program „Vivat” jest skierowany do partnerów biznesowych międzynarodowej sieci hurtowni elektrotechnicznych, instalacyjno-sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych Onninen i jest prowadzony nieprzerwanie od 2005 roku. Mechanizm programu zakłada nagradzanie uczestników punktami za zakup produktów wybranych marek, które dostępne są w hurtowniach Organizatora na terenie kraju. Następnie punkty wymieniane są na nagrody, które z bogatego katalogu nagród wybiera uczestnik.

Do tej pory firma Onninen samodzielnie zajmowała się jego organizacją i realizacją. Od listopada obsługę akcji przejęła spółka Sodexo Benefits and Rewards Services w ramach Kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie specjalizującej się m.in. w kompleksowej realizacji projektów wsparcia sprzedaży. W ramach umowy firma Sodexo zapewnia doradztwo podatkowo-prawne, w tym przygotowanie regulaminu akcji, dostosowanie katalogu nagród do oczekiwań grupy docelowej i jego obsługę wraz z dostawą nagród do beneficjentów. Sodexo dostarczy również kompleksowe narzędzie do prowadzenia i zarządzania programem – platformę internetową Sodexo Performance Suite, która umożliwia między innymi komunikację z uczestnikami, bieżącą analizę projektu i raportowanie wyników.

„Po ponad ośmiu latach samodzielnego prowadzenia programu zdecydowaliśmy się na wsparcie zewnętrznego dostawcy, którego wiedza i doświadczenie pozwolą nam na poszerzenie dotychczasowej grupy uczestników i ich aktywizację. Chcieliśmy usprawnić działanie całego projektu poprzez zastosowanie odpowiedniego systemu informatycznego, a także zaoferować uczestnikom rozbudowany katalog nagród, który umożliwi wybór upominku najbardziej dostosowanego do ich potrzeb. Teraz, dzięki platformie Sodexo Performance Suite, prowadzenie akcji jest proste i nie zajmuje dużo czasu, a dostęp do aktualnych danych pozwala nam na bieżąco kontrolować osiągane efekty – powiedziała Agnieszka Durajczyk Kierownik Marketingu firmy Onninen.

Umowa została zawarta na rok z możliwością przedłużenia.


Kontakt:
Diana Stachera
Tel. +48 501 121 711
Fax: +22 402 48 68
E-mail : d.stachera@contrust.pl

O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

Sodexo Benefits and Rewards Services

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 15 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku.

Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2012 roku)

Grupa Sodexo na świecie

18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
420 000 pracowników
20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
34 300 placówek
75 milionów konsumentów dziennie
Sodexo On-site Services w Polsce
5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni
2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji

Sodexo Benefits and Rewards Services
w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań
50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych

(Natalia Szymczak)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.