Facebook Google+ Twitter

ORGANIZM W DOBRYM NASTROJU - Start drugiego etapu kampanii

  • D K
  • Data dodania: 2015-10-13 14:11

Ruszył kolejny etap kampanii społecznej „Jak działa ZDROWY człowiek” - realizowanej przez Ministerstwo Zdrowia.

 / Fot. Materiały prasoweJej celem jest promocja szeroko rozumianej profilaktyki, poprzez zachęcanie do zwrócenia uwagi na to, jak duży wpływ na nasze zdrowie ma sposób funkcjonowania (jedzenie, aktywność fizyczna, kondycja psychiczna, uzależnienia, zagrożenia środowiskowe itp.) Akcja związana jest z przyjęciem przez Sejm i Senat ustawy o zdrowiu publicznym.
Rozpoczęta w połowie października kampania, po krótkim wprowadzeniu informacyjno-edukacyjnym, startuje z kolejnym etapem – działaniami internetowymi. ORGANIZM W DOBRYM NASTROJU – to kilkuminutowy film, opracowany w nowoczesnej konwencji „brand hero”, w którym piosenkę na temat własnego samopoczucia śpiewają organy. Przygotowana przez zespół fachowców (agencję digitalową VML www.vml.com oraz specjalizującą się kampaniach społecznych TFC www.tfc.com.pl) - koncepcja, ma zwracać uwagę na poważne problemy w lekki, przystępny sposób. Badania międzynarodowych kampanii społecznych pokazują bowiem, że samo straszenie, zwłaszcza w przekazie adresowanym do młodych osób jest kompletnie nieskuteczne.

Pokazaniu trudnych i ważnych, często szokujących zjawisk społecznych, mocnych statystyk powinna towarzyszyć pozytywna informacja, która daje nadzieję na poprawę sytuacji – mówi Tatiana Mindewicz –Puacz, ekspertka ds. kampanii społecznych – człowiek musi mieć motywację do podjęcia decyzji o zmianie, która nawet, jeśli jest zmianą na lepsze – zazwyczaj wiąże się z wyjściem ze strefy komfortu.

Spot jest zaśpiewaną przez filcowe organy piosenką, z lekką wpadającą w ucho linią melodyczną i prostymi tekstami. To zwiększa jego potencjał wirusowy, czyli szansę na dotarcie w Internecie do jak największej liczby osób, co w pierwszej fazie każdej kampanii społecznej jest bardzo ważne.

https://www.youtube.com/watch?v=juEAccZaoJ0&feature=youtu.be




„Chcemy się pożalić, bo popalić dajesz tak, krztusimy i dusimy się oddychać nie ma jak!!! Wdychasz i wydychasz dym, a nas już trafia szlag – w końcu będzie z tego RAK” – skarżą się płuca, jedni z bohaterów filmu, a na końcu spotu zmęczone serce prosi swojego CZŁOWIEKA o zachowanie większego umiaru, żeby wszystkie organy miały szansę pożyć w zdrowiu jak najdłużej.

Emitowany na kanale youtube film, to tylko dynamiczny początek, wprowadzenie do społecznej dyskusji, którą trzeba wywołać, jeśli ma nastąpić zmiana w temacie profilaktyki. Konieczność zmiany jest oczywista, jeśli weźmiemy pod uwagę, że choroby cywilizacyjne (związane w dużym stopniu z trybem życia) zaczynają przybierać rozmiary epidemii. Nie wystarczy dbać jedynie o dobre leczenie, konieczne jest zrobienie wszystkiego, co możliwe, żeby NIE CHOROWAĆ.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.