Facebook Google+ Twitter

Pablopavo: solowa płyta "Telehon" w sklepach od 26 września

"No, wreszcie, wreszcie ktoś, kto rymuje inteligentnie i wrażliwie, głos ma jak należy, muzykę smaczną, naprawdę za dużo było już tych cwaniakowatych, niezbyt mądrych matołów, przyszedł Pablopavo i świat odtąd będzie trochę inny."

Pablopavo / Fot. www.karrot.plTakimi oto słowy Marcin Świetlicki, jakby z ulgą i nadzieją, pisze o "Telehonie" - płycie Pablopavo, która już 26 września pojawi się w sklepach.

Jest to wydawnictwo niezwykłe z kilku powodów. Pierwszy to ten, że Pablopavo, znany jako jeden z trzech głosów Vavamuffin, zaskakująco całkowicie odchodzi od stylistyki wypracowanej ze swymi kolegami z zespołu. Ta eklektyczna stylistycznie płyta łączy muzyczne gatunki sprytnie i niebanalnie, w połączeniu z poetyckimi, niełatwymi tekstami Pablopavo tworząc dzieło trudne do jakiegokolwiek zaszufladkowania.

To implikuje drugą "niezwykłość" Pablopavowego "Telehonu". Na polskiej scenie nie było bowiem dotąd artysty, który miałby fanów zarówno wśród rastamanów, jak hip-hopowców (Pablopavo gościnnie uczestniczył w wielu projektach czołowych polskich składów i nawijaczy, jak Hamp Gru, Fu czy Molesta), będąc jednocześnie obiektem zachwytów znanych literackich nazwisk.

Jakby tego było mało, autor teledysku do singla poprzedzającego płytę, Łukasz "Rusek" Rusinek, otrzymał nominację do nagrody 18. Festiwalu Polskich Videoclipów Yach Film 2009 w kategorii Debiut Realizacyjny. Rzadko kiedy zdarza się, aby o płycie z gatunku szeroko pojętej alternatywy było tak głośno zanim zostanie ona wydana.

26 czerwca Pablopavo wydał singiel promujący "Telehon" (zatem pod tym samym tytułem co płyta). Jest on do ściągnięcia za darmo ze stron wydawcy artysty, Karrot Kommando (o tym wydarzeniu pisałam tu). Dokładnie trzy miesiące po premierze singla otrzymujemy do rąk płytę. Zanim to jednak nastąpi, niecierpliwi fani Pablopavo odsłuchać będą mogli połowę utworów z płyty na Myspace'owym profilu artysty.

Koncert premierowy płyty odbędzie się 9 października w warszawskim klubie Hybrydy i rozpocznie promocyjną trasę koncertową sponsorowaną przez markę Sizeer.

Patroni płyty: Co jest grane, Laif, Open.fm, Myspace Polska, Reggaenet.pl, Indepedent.pl, Serpent.pl oraz Hip-Hop.pl

Wydawca: Karrot Kommando
Dystrybutor: Fonografika

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.