Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

33759 miejsce

Pasażerka otworzyła okno w samolocie, czyli najdziwniejsze skargi na biura podróży...

Zbyt żółty piasek? Za dużo Arabów? Zobaczmy jak nietypowe potrafią być skargi klientów na biura podróży. Trwa sezon wakacyjny,więc może to dosięgnąć także nas.

*Na pustyni było zbyt dużo piasku i kurzu.

*Nikt nam nie powiedział, że w morzu są ryby. Dzieci były zaskoczone.

*Opalanie topless powinno być zabronione. Moje wakacje nie udały się, bo mąż całymi dniami oglądał się za innymi, półnagimi kobietami.

*Kurki do przełączania wody chodziły bardzo ciężko, co sprawiało mi wiele problemów w czasie urlopu.

*Na śniadanie musiałem zjeść krzywo pokrojone pomidory.

*Lokalni sprzedawcy są leniwi. Zamykają sklepy popołudniu(sjesta).Bardzo często miałam ochotę coś kupić właśnie w trakcie tej ich sjesty, która powinna być zabroniona.

*Dopiero na miejscu okazało się, że piasek na plaży nie jest taki jak na ulotce. Na zdjęciu był żółty, a tak naprawdę był biały, to oburzające.

*Piasek na plaży nie nadaje się do robienia babek.

*Przeziębiłam się w trakcie lotu do Maroka, bo inna pasażerka "złośliwie otworzyła okno w samolocie", żądam odszkodowania!

*Zabukowaliśmy wycieczkę do parku wodnego, ale nikt nam nie powiedział, że mamy ze sobą zabrać kostiumy kąpielowe i ręczniki

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (15):

Sortuj komentarze:

andzia
  • andzia
  • 17.10.2010 14:32

huj wam w dube

Komentarz został ukrytyrozwiń

Tu nie chodzi o to, czy to Polacy narzekają, czy na przykład Niemcy, Rosjanie, itd., chodzi o to NA CO narzekają. Wątpliwości nie budzą reklamacje, jeśli wycieczka faktycznie została zepsuta - odwołanie lotu, przesunięcie godzin lotu, zmiana hoteli na gorszy/w innej lokalizacji niż wymarzona/ syf w pokojach/ i inne. Ale jeśli ktoś składa reklamację, bo: w hotelu mieli tylko białe ręczniki (skarga autentyczna), wtedy nie dziwi mnie, że biuro w końcu zlewa reklamacje w ogóle, wszystkie - nawet te poważne. Swoją drogą, biura trochę "po macoszemu" traktują klientów w Polsce, możliwe że ze względu na brak świadomości konsumenckiej Polaków?

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 09.07.2009 21:04

Powiadają, że najgorszymi turystami są http://turystyka.interia.pl/wiadomosci/news/najgorsi-turysci-na-swiecie,1336154,236

Komentarz został ukrytyrozwiń

Widzę, że jestem niekonsekwentna, więc wypada wyjasnić. Nie dowierzałam, że aż takie bzdury mogą ludzie wpisywać, ale wierzę, bo Polacy to malkontenci.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Być może Pani, Pani Barbaro wpisała się dla "jaj", jednak ja wierzę, że większość z tych skarg jest serio. Moja córka pracuje w hotelu w Hiszpanii i mówi, że polscy turyści należą do tych wiecznie niezadowolonych. Np. jedni mieli pretensje, że woda w basenie nie jest podgrzewana, chociaż na dworze temperatura powyżej 35 stopni a woda w oceanie ok. 20.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Nie mając się na co poskarżyć, ludzie sobie kpiny i żarty stroją, a Wy robicie z tego sjeriozny Zaścianek.
z przymrużeniem oka czytajcie te skargi, bo tak właśnie napewno je wpisywano będąc zadowolonym robili sobie tzw. "jaja" . MNie samej przyszło wpisać, że morze było za mokre, bo kostium kąpielowy mi nie wysychał, i nikt mnie nie uprzedził, że powinnam zabrać pięć kostiumów. Mój mąż wpisał, że chałwa na śniadanie powinna być w w plasterach grubych, a nie pokruszona. Ale my się wygłupialiśmy, bo po prostu nie było sie na co żalić.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Zaścianek :D

Komentarz został ukrytyrozwiń

Przysięgam, że to autentyki, skargi te zostały anonimowo opublikowane przez biura podróży ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Łukaszu, przysięgnij, że to autentyki, a nie zmyśliłeś, bo nie wierzę.

Komentarz został ukrytyrozwiń

no tak, tak, pięknie. ;)
żywe plemniki w wodzie. ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.