Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

86084 miejsce

Pełen outsourcing lojalności

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-03-04 12:32

Z początkiem marca rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Sodexo Benefits and Rewards Services związana z ofertą kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie.

Podejmowane działania promują rozwiązania outsourcingowe w zakresie realizacji programów wsparcia sprzedaży oraz ofertę 360° dla Biznesu. Kampania obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej i Internecie, a także aktywności komunikacyjne.

Wraz z nadejściem wiosny Sodexo Benefits and Rewards Services inspiruje klientów do „ożywienia” działań wsparcia sprzedaży. Sodexo zachęca do uruchomienia programu lojalnościowego lub motywacyjnego we współpracy z doświadczonym partnerem, który może zaoferować klientowi nie tylko pełne doradztwo, ale również specjalistyczne narzędzia on-line do kompleksowej realizacji i zarządzania projektem. Dla wielu firm jest to bowiem okres planowania dodatkowych aktywności oraz poszukiwania efektywnych narzędzi promocyjnych związanych ze wzmożoną sprzedażą produktów i usług.

Działania reklamowe w ramach kampanii dotyczą w szczególności platformy Sodexo Performance Suite – narzędzia do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymi dostępnego on-line. Podejmowane aktywności skierowane są przede wszystkim na podkreślenie korzyści wynikających z wykorzystania platformy oraz komunikację niedawno wprowadzonych zmian w oferowanym przez firmę systemie. Nowe funkcjonalności w Sodexo Performance Suite obejmują między innymi: wersje językowe, dodatkowe opcje komunikacji z beneficjentami, czy możliwość przygotowania unikalnych kodów oraz automatycznego naliczania punktów. Firmy, które zdecydują się na wykorzystanie platformy mają teraz także możliwość samodzielnej zmiany layout’u systemu. Ponadto możliwe jest prowadzenie międzynarodowych akcji skierowanych do niemal nieograniczonej grupy odbiorców, ponieważ system został dostosowany do obsługi projektów realizowanych zarówno dla kontrahentów jak i dużych grup konsumentów.

Oferta 360° dla Biznesu, to rozbudowany zestaw usług oraz narzędzi do przygotowania i realizacji programów wsparcia sprzedaży, który w pełni odpowiada na potrzeby marketerów w zakresie organizacji akcji krótko oraz długoterminowych. W ramach oferty dostępne są m.in.: Kupony Premiowe Pass, przedpłacone Karty Premiowe, Kupony profilowane, system do zarządzania programami motywacyjnymi z wykorzystaniem Kart – CardPack, platforma do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi on-line Sodexo Performance Suite, a także zestawy prezentowe Vivabox.

Kampania będzie prowadzona od początku marca do końca czerwca w kluczowych mediach marketingowych i prasie opiniotwórczej m.in. w magazynie Media i Marketing Polska, Marketing w Praktyce czy Forbes. Kampania zostanie wsparta dodatkowymi działaniami internetowymi (m.in. e-mailingi oraz SEM).
Sodexo w przygotowaniu kampanii wspierały agencje: Total Project (kreacje), Webvariation (kreacje i Internet), FirstLevel (SEM), ConTrust (public relations) oraz dom mediowy Mindshare (planowanie mediów).


O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

Sodexo Benefits and Rewards Services

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 15 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku.

Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2013 roku)

Grupa Sodexo na świecie
18,4 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
428 000 pracowników
18. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
33 300 placówek
75 milionów konsumentów dziennie
Sodexo On-site Services w Polsce
5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni
2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji

Sodexo Benefits and Rewards Services
w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań
50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych
(Natalia Szymczak)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.