Facebook Google+ Twitter

Perfect symfonicznie po raz drugi w Sali Kongresowej

Perfekcyjnie i w dodatku symfonicznie - tak można określić koncert tego ponadczasowego zespołu. Płyta z utworami w nowych aranżacjach, przy muzyce Polskiej Orkiestry Radiowej pod dyrekcją Wiesława Pieregorólki doczekała się platyny.

1 z 9 Następne zdjęcie
Zdjęcie: Utwory w wykonaniu Grzegorza Markowskiego od zawsze przyciągają tłumy na koncerty. Fot. Rafał Łapiński
Utwory w wykonaniu Grzegorza Markowskiego od zawsze przyciągają tłumy na koncerty. Fot. Rafał Łapiński

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (9):

Sortuj komentarze:

faktycznie 4 trochę niedoświetlona, ale mimo tego fotki bym nie wycofał. Oddaje klimat wydarzenia, nawet lepiej od 3 która jest troszeczkę rozmazana. Fakt Olympusy z matrycami kodaka gorzej radzą sobie z wysokim ISO. Jak patrzyłem na tablicy Gretaga to aż nie mogłem uwierzyć. ISO 400 to jest ostatnia akceptowalna granica. Ogólnie reportaż jest fajny. Fotki ciekawe i dobrze pomyślane (+)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Olympus E-500 max iso 1600 ale przy 400 już są szumy. A redukowanie szumów powoduje rozmycie.
Może fakt, błąd, że go wrzuciłem

Komentarz został ukrytyrozwiń

to czym ty to robiles analogiem kurde? jesli masz max ISO 320 to nie dziwie sie ze cos takiego... Chciales go pokazac ale go nie widac, nie zauwazyles?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Tak dla wyjasnienia:
4 dałem poto by pokazać drugiego gitarzystę, wiem że jest nie bardzo (do tego się przyznaję).
Natoniast w 3 podoba mi się swiałło.
Zdjęcia robiłem standardowym obiektywem bez lampy (był zakaz) i miałem akredytację do 3 utworów.
Poza tym swiatło reflektorów nie padało stale ale się zmieniało więc spośród kilkunastu wybrałem właśnie te
Pracowałem na największych czułosciach tj. 320 powyżej były widoczne szumy.

Komentarz został ukrytyrozwiń

troche inna bajka :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=43309

Tyle w temacie

Komentarz został ukrytyrozwiń

Zgadzam sie co do wypowiedzi Mariusza, troche ciemno i malo ostre. 4 fotka chyba w ogole nie powinna zostac wrzucona.

Komentarz został ukrytyrozwiń

(+) czuć klimat koncertu

Komentarz został ukrytyrozwiń

(+) Foty są Ok! Tylko nr 3 i 4 za mało światła, mało widać. W dużych planach przy fotografografowaniu z lampą błyskową warto pokazać tło używając synchonizacji z dłużyszym czasem naświetlania przy większej czułości. Warto też czasami poczekać na lepsze swiatło sceniczne podczas fotografowania. Pozdrawiam.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.