Facebook Google+ Twitter

Personal branding, a employer branding

Personal branding - budowanie wizerunku osób oraz employer branding - budowanie wizerunku pracodawcy. Te dwa pojęcia, które jest bardzo trudno realizować bez wzajemnej korelacji.

W dobie internetu, wszędobylskich blogów, internetowych komentarzy i social mediów, próba budowania pięknie wyglądającej fasady bez solidnych wartości musi się skończyć medialnym gestem Kozakiewicza.

Prawdziwy personal branding polega nie tylko na wyszukaniu i podkreśleniu tego co u danej osoby jest najlepsze, ale także często na wskazaniu obszarów, które należy zmienić. Cóż z tego, że prezes jest najlepszym ekspertem w zakresie trendów branżowych, jeżeli wcześniej nie zadbał o swoje relacje z podwładnymi, o swój wewnętrzny branding. Każda medialna wypowiedź prezesa-eksperta, zostanie zdewaluowana przez internetowe komentarze, podważające nie tylko jego wiedzę ale cały dotychczasowy dorobek i umiejętności.

Z drugiej strony próba budowanie wizerunku pracodawcy, bez zadbania o wizerunek głównych managerów nie wymaga dodatkowych komentarzy, co do efektów końcowych.

Dlatego też, tłumaczenie na polski obu pojęć: personal branding i employer branding. jako budowanie wizerunku, nie oddaje rzeczywistości. Jest to raczej pomoc człowiekowi, organizacji stania się takim, jak chce aby wyglądał ich wizerunek. Budowanie wizerunku produktowego nie jest łatwe i nigdy nie jest oderwane od realnych cech produktu, a należy pamiętać, że puszka coli nie ma możliwości podważenia swojego wizerunku poklepywaniem sekretarek.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.