Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

93357 miejsce

Pierwszy Śląski Kongres Marketingu Internetowego w Katowicach

7 czerwca 2013 w Katowicach na GWSHP odbył się pierwszy Śląski Kongres Marketingu Internetowego.

 / Fot. Wiesław UrbańczykPomysłodawcą Kongresu był szef Biura Projektów Internetowych Ryszard Sołtysik. O agresywnych metodach zwiększania sprzedazy on-line mówił Tomasz Karwatka. Plany marketingowe mówca porównuje do lotów na Księzyc. Jednak powraca na Ziemię i podaje rozwiązania problemu.Mówi o silnikach wzrostu sklepu Amazon, firmy AirBnB, Mint, Dropbox,serwisie rozdającym darmowe okulary, o firmie Energa, mówi o momentach prawdy i o momencie zerowym.
Natalia Hatalska przedstawiła 7 trendów w marketingu internetowym,które nalezy wziąć pod uwagę planując kampanię w najbliższym czasie.
O sprzedaży, efektywności biznesowej i twardych wynikach mówił Krzysztof Winnik.
Artur Strzelecki przedstawił zmiany w standardach pozycjonowania.
Na zakończenie Kongresu każdy otrzymał certyfikat uczestnictwa.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.