Facebook Google+ Twitter

PiS wraca z lodówką. Na plakatach wyborczych partii J. Kaczyńskiego

Kilka tysięcy plakatów w trzech wersjach graficznych umieści PiS na kioskach Ruchu w małych i średnich miastach. A na plakacie: lodówka. Ta, znana z poprzednich wyborów.

 / Fot. Fragment plakatu PiSW taki sposób PiS postanowiło rozpocząć kampanię wyborczą. Jak wyjaśniają sztabowcy PiS, jest to celowe nawiązanie do spotu z 2005 r., w którym pokazywano pustoszejącą lodówkę, po przejęciu władzy przez PO.


Tym razem najważniejsze będą drzwi od lodówki. Na ich np. zdjęcie Marii i Lecha Kaczyńskich, które działacze PiS rozdawali po katastrofie smoleńskiej, bo - jak twierdzi jeden z autorów tej kampanii - jest to sprawa, o której trzeba stale pamiętać. Będą też lodówkowe "przypominajki" z postulatami z programu wyborczego partii, w rodzaju: „Jeden podręcznik zamiast kredytów na książki" lub
„Państwo przyjazne rodzinom zamiast eksperymentów obyczajowych". / Fot. PAP

Skąd pomysł, by plakaty umieszczać w kioskach Ruchu? "To takie miejsce, gdzie każdy mieszkaniec prędzej czy później trafi i robiąc zakupy, siłą rzeczy zapozna się też z naszym banerem i postulatami – mówi jeden z polityków PiS Rzeczpospolitej.

A tak było wcześniej:

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (24):

Sortuj komentarze:

  • Autor usunął profil
  • 09.08.2011 12:46

>Marketingowo - niedobry. Rozbija spójność przekazu.
>Estetycznie - w złym guście.

...i burzy mit świętości pay prezydenckiej, budowany jeszcze pół roku temu przez Hofmana i Kaczyńskiego. Wizerunki świętych stawia się na półkach albo wiesza na ścianach, a nie przykleja na lodówkach.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Moim zdaniem użycie zdjęcia dwojga tragicznie zmarłych ludzi w kampanii wyborczej jest po prostu w złym tonie. To totalny brak szacunku dla czyjejś pamięci. To coś takiego jakby ktoś poszedł starać się o pracę machając przed oczami przyszłego pracodawcy zdjęciem nieżyjących krewnych.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Lodówka zapewnia "ciągłość skojarzeniową", a "przypominajki" z ofertą programową to jest jakiś pomysł.
Zwarty przekaz to połowa sukcesu marketingowego.
Wizerunek ś.p. Pary Prezygenckiej użyty w tym kontekście to zły pomysł.
Moralnie - dyskusyjny.
Marketingowo - niedobry. Rozbija spójność przekazu.
Estetycznie - w złym guście.
Ta "przypominajka" - to sabotaż w stosunku do zamiarów P. i S., oraz moralna wiocha dla odbiorców z wrażliwością podobną do mojej.

Komentarz został ukrytyrozwiń

PIS to nie moja bajka , lecz każdy ma prawo mówić co chcę .

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2018 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.