- Środków nie wystarczy na modernizację całych odcinków. – Wspólnie z Ministerstwem Infrastruktury będziemy pracować nad zagospodarowaniem zaoszczędzonych pieniędzy - mówi Paweł Dziwisz, wiceprezes spółki PKP Polskie Linie Kolejowe. W planach rozważana jest modernizacja tras z Warszawy do Białegostoku i z Poznania do Szczecina. PKP posiada już część dokumentów pozwalających rozpocząć pracę na tych trasach.
Dokładną skalę oszczędności PKP poznamy pod koniec roku, kiedy zostaną rozstrzygnięte wszystkie przetargi. Teraz do dyspozycji jest 3,2 mld złotych. Najniższe oferty składane na budowę torów są nawet o 55% niższe od oczekiwanych. Eksperci obawiają się, czy zbyt niska cena nie będzie miała wpływu na jakość.
Jak czytamy w Rzeczpospolitej, szczyt prac remontowych torów przypadnie na lata 2011 – 2012.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?