Facebook Google+ Twitter

Play rekompensuje swoją wpadkę

Po materiale w gazecie internetowej Wiadomości24.pl "Sieć Play okłamuje swoich klientów?", operator przyznaje rację poszkodowanemu. Błąd rekompensuje wymianą produktu.

Materiał "Sieć Play okłamuje swoich klientów?", dzięki któremu Play zmieniło swoją decyzję / Fot. screen z wiadomości24,plWedług firmy P4, na dzień 3 listopada droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana.

- Pana reklamacja została uznana za niezasadną, ponieważ telefon jest w pełni sprawny - mogłem przeczytać w liście poleconym, który listonoszka przyniosła mi wczoraj do domu.

Tego samego dnia otrzymałem również wiadomość e-mail z datą 8.11.2007r.
- Miło nam poinformować, że reklamację uznaliśmy za zasadną - pisze sieć Play. W ramach rekompensaty, za kilka dni, w najbliższym mojemu miejscu zamieszkania punkcie operatora, będę mógł wymienić obecny telefon na nowy, spełniający określone wymagania. Takim aparatem jest Sony Ericsson K530i, posiada radio, funkcję nagrywania rozmów, a przy kwocie mojego abonamentu musiałbym dopłacić jeszcze 200 zł, na szczęście nie w tym przypadku. Dodatkowo otrzymam 30 darmowych minut wychodzących, do wszystkich sieci. O moich problemach z uznaniem reklamacji przez sieć Play, czytaj więcej:Sieć Play okłamuje swoich klientów?

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (34):

Sortuj komentarze:

Alicja z Torunia
  • Alicja z Torunia
  • 13.11.2010 22:47

nie no Kajetan rewelacja.. weszłam na Twój artykuł ponieważ coraz więcej osób twierdzi że Play oszukuje i tak sobie przemyślam bo ja na szczęście jestem w Play chyba z 2 lata ale za to na kartę i żadnych problemów nie mam.. ale próbowałam dojść do wniosku dlaczego Play jest firmą która nie trzyma się zasad i nie play fair;d no i pomogłeś mi : )
naprawdę wielki szacunek za robotę; )

Komentarz został ukrytyrozwiń

:)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ale pewne wartości, idee, zasady warto posiadać i się nimi kierować, również w działalności dziennikarskiej.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ok, wiem że wszystko jest względne, światów jest tyle ile ludzi. Zgoda, że nie ma obiektywizmu. Zastąpmy obiektywizm dystansem do problemu. Spojrzeniem z pewnej odległości, aby ujrzeć różne niuanse i różne możliwości.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Generalnie spoko i plus, ale w rzeczywistości autor tego tekstumógłby nic nie osiągnąć, gdyby nie to, że jego artykuł został przedrukowany w DI i redaktor zadbał tam o dkończenie sprawy. Przeczytajcie sami (tekst sprzed kilku dni):


http://di.com.pl/news/18036,0.html

Komentarz został ukrytyrozwiń

"ideały są jak gwiazdy, nie można ich dosięgnąć, ale należy się nimi kierować" :))

Komentarz został ukrytyrozwiń

Zalecam ostrożność z fetowaniem, bo stworzymy kolejną, świecka tradycje – każdy, kto ma problem z Wielkim (Poczta, Operatorem, Energetykiem, Miastem, itp.), opisze go w sieci, by ugrać swoje. :( Mam poważne wątpliwości etyczne, czy na tym polega moja rola, jako dziennikarza obywatelskiego. Czy jestem wówczas obiektywny, a to pierwsza zasada dziennikarstwa? Moim zdaniem nie, bo istnieje zależność między mną a Wielkim.

Autorowi gratuluje pozytywnego zakończenia. Choć, po lekturze jego tekstów (większości), odniosłem wrażenie, że Twoim celem, Kajetanie, nie jest pisanie. Piszesz, bo masz w tym cel...

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 10.11.2007 09:00

niech będzie takich więcej akcji ( + ) :))

Komentarz został ukrytyrozwiń

fuji87, to nie ten materiał poruszył towarzystwo, to poprzedni :D
pozdrawiam

Komentarz został ukrytyrozwiń

no i dobrze, że Ci sie udało! Graty

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.