Facebook Google+ Twitter

Po interwencji W24.pl TP przyznaje: winę ponosi partner techniczny

Po interwencji serwisu Wiadomości24.pl w sprawie niepodłączonej usługi Neostrada TP u jednego z łodzian, Telekomunikacja Polska przyznała się, że wina leży po ich stronie, a pomoc w szybkim załatwieniu podłączenia deklaruje sama rzeczniczka regionalna spółki.

Strona internetowa Neostrady TP. / Fot. Daniel Siwak, na podstawie TP.pl/neostrada O problemach Kamila Lemieszewskiego, łódzkiego przedsiębiorcy i animatora kultury, pisałem w serwisie Wiadomości24.pl półtora tygodnia temu. Telekomunikacja Polska "dostarcza" mu internet, którego w ogóle nie podłączyła. Łodzianin dostawał faktury za usługi internetowe, których nie było.

Z pozoru prosta usługa okazała się nie do przeskoczenia dla telekomunikacyjnego operatora. Przed publikacją poprzedniego artykułu próbowałem uzyskać komentarz przedstawiciela telekomunikacyjnego operatora. Maria Piskier, rzeczniczka Telekomunikacji Polskiej na obszar województwa łódzkiego, była wówczas nieosiągalna. Po interwencji serwisu Wiadomości24.pl w sprawie pana Kamila doczekaliśmy się wyjaśnień ze strony TP.

- Partner techniczny (Warszawskie Przedsiębiorstwo Robót Telekomunikacyjnych - przyp. autora) odpowiedzialny za przeprowadzenie wywiadu technicznego oraz zrealizowanie przeniesienia instalacji, nie dopełnił swoich obowiązków. Zgodnie z zapisami umowy, zostanie on ukarany karą finansową za nieprawidłową realizację zadania - wyjaśnia serwisowi Wiadomości24.pl Maria Piskier, szefowa Śląskiego Biura Prasowego Grupy TP.

Na pytanie, jak to możliwe, iż monterzy umawiają się na konkretny termin instalacji (23 grudnia 2010, 18 stycznia, 19 stycznia 2011), a potem się nie pojawiają, otrzymałem odpowiedź, że w systemie rejestrującym kontakty z klientem brak jest potwierdzenia wizyt umówionych w tych terminach. Jednak przedsiębiorca nagrał rozmowę z monterem WPRT, gdzie padają styczniowe daty. W tej kwestii Maria Piskier również odwołuje się do niedopełnienia obowiązków przez Partnera Technicznego.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (6):

Sortuj komentarze:

Tak trzymaj, Daniel. :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Brawo, Autorze:)

"Z przyjemnością będę pośredniczyła w pozytywnym zakończeniu tej sprawy. W razie problemów może on skontaktować się bezpośrednio ze mną - dodaje."
Klient po takim dictum powinien z wdzięczności paść na kolana - sama Szefowa podjęła się pośrednictwa!

"Moja firma poniosła bardzo duże straty. Nie mogłem przesyłać na bieżąco korespondencji do klientów i kontrahentów, musiałem zakupić zastępczy internet. Muszę się zastanowić, co w tej sprawie ostatecznie zrobić - mówi łodzianin."
Powalczyć o odszkodowanie?

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 01.02.2011 11:08

Sytuacja w TP SA przypomina tę na kolei. Prywatyzacja na niby polegała na rozczłonkowaniu firmy na wiele niezależnych podmiotów i stworzenie ogromnej ilości etatów dla samych swoich. Cały system zarządzania powoduje wydłużenie realizacji zamówień o niezły bałagan. Materiał zasługuje na gwiazdki. 5*

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dobra robota. 5*

Komentarz został ukrytyrozwiń

Również punktuje 5*

Komentarz został ukrytyrozwiń

Świetna robota Daniel 5+

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.