Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

133446 miejsce

Polacy kierują się ceną a nie etyką

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2010-03-04 08:16

Polacy uznają społeczną odpowiedzialność biznesu wobec pracowników, klientów i środowiska, ale przy zakupach kierują się ceną.

"Rzeczpospolita" przytacza wyniki sondażu, jaki na jego zlecenie wykonała GfK Polonia. Wynika z niego, że tylko co piąty Polak byłby skłonny zapłacić do 10 procent więcej za produkty przedsiębiorstwa, którer zachowuje się etycznie. Co więcej, ponad połowa badanych zauważa pogorszenie standardów w polskim biznesie.

Najbardziej nieprzychylne firmom oceny wydają gospodynie domowe, które najczęściej decydują o domowych zakupach. Negatywne oceny moralności przedsiębiorstw nie przekładają się jednak na wybory przy sklepowych półkach. Siedemdziesiąt procent respondentów nie zwraca na to uwagi przy robieniu zakupów. Więcej na ten temat - w dzienniku "Rzeczpospolita".

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.