Facebook Google+ Twitter

Polscy hotelarze chcą przyciągnąć bogatych gejów

  • Źródło: Polska
  • Data dodania: 2008-10-29 08:49

Już w przyszłym roku w naszym kraju może działać sieć hoteli, restauracji, klubów, biur podróży i salonów spa, które staną się gay friendly.

- Jeśli zainteresowanie naszymi klientami będzie tak duże jak do tej pory, już wkrótce będziemy mogli dla nich wybierać najlepsze oferty - przyznaje w rozmowie z "Polską" Piotr Wójcik, ambasador IGLTA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Turystycznego Gejów i Lesbijek w Polsce.

Na razie nasz rodzimy rynek usług turystycznych dla homoseksualistów dopiero raczkuje. W sieci IGLTA, liczącej 1500 hoteli, biur podróży i restauracji rekomendowanych gejom i lesbijkom z całego świata są zaledwie jeden hotel i cztery biura podróży w Polsce. Ale branża właśnie budzi się z letargu. Piotr Wójcik odbiera dziesiątki telefonów od hotelarzy, restauratorów i agentów turystycznych, którzy chcą kusić homoseksualną klientelę podróżami do Polski.

Skąd nagle to zainteresowanie? - Branża wreszcie zrozumiała, że gej to specyficzny klient, ale godny uwagi. Ma apetyt na życie, chętnie podróżuje, a w czasie wojaży chce poznać i zobaczyć jak najwięcej. Będzie wracał tam, gdzie poczuje się komfortowo. I będzie wydawał pieniądze - mówi nam Piotr Wójcik.

Właśnie wypchane portfele gejów i lesbijek nęcą hotelarzy. IGLTA policzyła, że amerykańscy homoseksualiści wydają na jeden nawet krótki wyjazd urlopowy średnio 800 dolarów, podczas gdy osoba heteroseksualna - 540 dolarów. Zasobność portfeli polskich gejów i lesbijek również może robić wrażenie.

Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na stronę Polskatimes.pl.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.