W ciągu 45 dni dni od premiery gry Dying Light nabyło ją 3,2 mln osób. Tym samym stała się ona najpopularniejszym produktem w historii Techlandu - czytamy w materiale prasowym. Tym samym pobity został rekord ustawiony przez grę Dead Island, która potrzebowała 2 razy dłuższego czasu, by przekroczyć próg 3 mln kopii. Tylko w pierwszym tygodniu od premiery w Dying Light zagrało 1,2 mln widzów.
Gra Dying Light trafiła na listy bestsellerów na ważnych światowych rynkach. Tytuł zajmował pierwsze miejsce w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Australii, Szwecji i oczywiście w Polsce.
Czytaj także: Premiera piątego sezonu serialu Gra o Tron odbyła się w londyńskiej twierdzy Tower (wideo)
Producent udostępnił również ciekawe statystyki związane z aktywnością graczy. W ciągu 45 dni zabili oni 378,7 mln zombie i przemierzyli 150,9 mln kilometrów liczba tzw. "ocaleńców" uratowanych przez graczy to ponad 5,3 mln.
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?