Facebook Google+ Twitter

"Posadź Drzewo" wirtualnie, zobacz je realnie

Rozpoczęła się kampania "Posadź Drzewo". Dzięki licznemu zainteresowaniu, do tej pory posadzono 100 tysięcy drzew w polskich parkach narodowych. Akcja to nie tylko społecznie użyteczna kampania, ale i ciekawy marketingowo case.

 / Fot. E_misja Interactive 360"Posadź Drzewo" to kampania stworzona dla Tetra Pak przez Opus B i E_misja Interactive 360 (www.e-misja.net). Polega ona min. na sadzeniu wirtualnych drzew przez internautów na stronie www.PosadzDrzewo.pl. Za każde zasadzone wirtualne drzewko, Tetra Pak posadzi prawdziwe. Łącznie w tej edycji posadzimy kolejne 100 tys. drzew

"Posadź Drzewo" cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem internautów - w pierwszej edycji strona PosadzDrzewo.pl zanotowała 1,13 mln unikalnych użytkowników, w drugiej - 1,03 mln. Dzięki uczestnictwu nieobojętnym na naszą przyrodę użytkownikom, posadzono do tej pory 100 tysięcy drzew. Kampania zawiera w sobie element wirusowej propagacji - uczestnicy maja możliwość wysłać link do swojego drzewa znajomym, którzy odwiedzając je, sprawiają, że drzewko rośnie.

"Posadź Drzewo" cieszy się niebywałym zainteresowaniem internautów ponieważ bazuje na rosnącej świadomości ekologicznej i bardzo naturalnej chęci posiadania realnego wpływu na swoje otoczenie. Przełożenie jeden do jeden posadzenia prawdziwego drzewa za wirtualne, daje uczestnikom silne poczucie, że robią bardzo pożyteczna rzecz.

Kolejnym czynnikiem sukcesu akcji "Posadź Drzewo" jest odpowiednio zaimplementowany mechanizm Member-Get-Member bazujący na bardzo wirusowej propagacji zaproszeń do akcji. Dzięki niemu akcja osiąga zaskakujące ilościowe cele komunikacji, będąc jednocześnie całkowicie pozbawioną wsparcia medialnego. Można powiedzieć, że w poprzednich edycjach akcja docierała do ponad 1 000 000 UU po prostu po wciśnięciu przysłowiowego startującego akcję "entera" na klawiaturze agencji.

- Kampania wpisuje się w trend działań komunikujących społeczną odpowiedzialność businessu i tzw. cause marketingu - mówi Michał Siejak, dyrektor zarządzający E_misja Interactive 360, dyrektor zarządzający 6ix managing partner NuOrder Group.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (22):

Sortuj komentarze:

Soliter
  • Soliter
  • 30.06.2011 19:10

www.soliter.posadzdrzewo.pl

Komentarz został ukrytyrozwiń
Asia
  • Asia
  • 18.05.2011 19:05

www.asia_kaktus.posadzdrzewo.pl klikajcie :)

Komentarz został ukrytyrozwiń
C
  • C
  • 10.05.2011 10:34

http://cudny.posadzdrzewo.pl/
poprosze o klikanie :)

Komentarz został ukrytyrozwiń
Wiktor Francuz
  • Wiktor Francuz
  • 21.02.2011 16:21

niemoge zasadzić swojego drzewka niema miejsc czco???

Komentarz został ukrytyrozwiń
danuta zembrzuska
  • danuta zembrzuska
  • 12.11.2010 13:37

Dlaczego nie mogę podlać drzewa MAMABY? ani LACOSTY?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Bardzo cenna inicjatywa. Buduje świadomość upływającego czasu i pozwala zadać samemu sobie pytanie ,co po mnie pozostanie. Można oczywiście psioczyć że skala działania niewielka, ale cel szczytny i każdy taki pomysł zasługuje na promocje.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Klikajcie na moim proszę Was bardzo :
http://raione.posadzdrzewo.pl

Ja również pomagam innym w wyhodowaniu drzewka, to nic nie kosztuje ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

prosze o klikanie, niech Dąb urośnie :-)
http://mvoo89.posadzdrzewo.pl

Komentarz został ukrytyrozwiń

No i teraz myślę, że sadzenie wirtualne mimo wszystko ma większy sens.
Drzewka posadzone przez nas w realu, niestety, nie miały szans na przetrwanie. Nie ma po nich śladu. :(
link

Komentarz został ukrytyrozwiń

Wspaniała akcja. Idę posadzić drzewo - najpierw wirtualnie. Może kiedyś zobaczę realną puszczę:)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.