Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

15047 miejsce

Posiadacze motocykli BMW zostaną wezwani do serwisu

Rozpoczęła się kampania serwisowa motocykli marki BMW. Właściciele wybranych modeli muszą się przygotować na wizytę w punkcie serwisowym, w celu usunięcia usterek.

BMW R1200RT / Fot. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:BMW_2010_R1200RT_Special.jpgW modelach motocykli BMW R1200GS, R1200GS Adventure, R1200R, R1200RT, R1200ST i K1200GT wyprodukowanych w Niemczech zostały wykryte wady. Dotyczą one układu hamulcowego. Podczas jazdy na skutek wibracji mogą pojawić się nieszczelności przewodu hamulcowego, co może spowodować opróżnienie zbiorniczka płynu hamulcowego. Taka sytuacja może spowodować to, że hamulec przedni utraci swoją skuteczność. W naszym kraju kampanią serwisową objętych jest 301 motocykli.

Więcej informacji oraz numery VIN motocykli objętych kampanią serwisową znajdują się TUTAJ oraz na stronie producenta.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (3):

Sortuj komentarze:

  • Autor usunął profil
  • 07.07.2010 18:24

BMW, od 1923 roku, gdy wypuściło pierwszy seryjny motocykl R 32 ciągle go udoskonalało. Jeszcze w latach 1988 - 1991 BMW eksperymentowało z modelami K 100 ; K 75, jak na koncern z tak bogatymi doświadczeniami i ogromnie wysoką ceną za motocykl nawet najdrobniejsze wpadki nie powinny mieć miejsca. Włoska firma Ducati działa od lat pięćdziesiątych XX wieku, kiedy to na rynku pojawiły się pierwsze motocykle, starała się być zawsze krok przed swoimi potężnymi konkurentami. Motocykle Ducati stawały się coraz szybsze i coraz bardziej wytrzymałe, przystosowując się do rosnących wymagań przeciętnych konsumentów, jak i do rosnącej popularności wyścigów motocyklowych. Także w kwestii lat nabytych doświadczeń i eksperymentów, BMW ma kolosalną przewagę nad Ducati...

Komentarz został ukrytyrozwiń

uciekający płyn hamulcowy w motocyklach nie jest az taki zly, poniewaz motocyklista ma ciagly wglad to jego poziomu
(w motocyklach na kierownicy zamontowane sa zbiorniczki pokazujace poziom plynu hamulcowego z przodu i z tylu)

Dzieki tym zbiorniczkom ryzyko wypadku spada do minimum. Kazdy motocyklista powinien, ze wzgledow bezpieczenstwa co jakis czas kontrolowac poziom w zbiorniczka. Biorac pod uwage, ze tankowanie moto odbywa sie max co 4 godziny, przy niektorych modelach co 2.5 (zalezy ile pali i jak duzy ma zbiornik). Do tego dochodza swiatla przy jezdzie miejskiej. Te dwie rzeczy daja motocykliscie mozliwosc sprawdzenie poziomu plynu. Oczywiscie mozna zerknac na poziom podczas jazdy.

Informacja jest oczywiscie istotna : )

Panie Antoni :) BMW i tak wychodzi lepiej niz Ducacti ktore od lat nie uporalo sie z problemem wadliwej elektryki. A nalezy zauwazyc ze sa z przedzialu cenowego BMW.
A jaka była poprzednia wtopa?? (nie pamietam by dzial motocykowy taka mial, a nie nalezy laczyc bo z opini uzytkownikow wiem, ze samochody BMW nie naleza do tanich w utrzymaniu ze wzgledu na awaryjnosc - oczywiscie dopiero po uplywie gwarancji)

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 05.07.2010 21:47

To już kolejna wtopa koncernu BMW widać, że przez lata wypracowali sobie markę a teraz idą siła rozpędu, a nie dawnym systemem dokładnej pi precyzyjnej pracy.....

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.