Facebook Google+ Twitter

Poszukiwana Iwona Wieczorek. Stawy przeszuka inna grupa płetwonurków ?

Płetwonurkowie z gdańskiego klubu Neptun planują przeszukanie terenów wodnych w parku Reagana. Inicjatywa wyszła od internauty-wolontariusza o nicku "angus2", a Gdański Klub Płetwonurków Neptun, temat podchwycił.

 / Fot. DBNa stronie forum internetowego zaginelaiwonawieczorek.npx.pl, pojawiła się kolejna inicjatywa dotycząca poszukiwań Iwony.

Użytkownik o nicku "angus2" pisze: "Szukamy chętnych do opłacenia płetwonurków z klubu Neptun w celu przeszukania dwóch stawów w parku Reagana o powierzchni 2,6 ha, co zajęłoby ok. 4-5 godzin. Koszt jednej godziny to 300 zł".

Stawy, w których może znajdować się ciało dziewczyny nurkowie policyjni już raz przeszukiwali, jednak bez efektu. Według Zbigniewa Skopińskego, prezesa Gdańskiego Klubu Sportowego Neptun, płetwonurkowie ze Złotej Karczmy, którzy pierwotnie penetrowali stawy, zrobili to najlepiej jak umieli. - Jednak szukali tylko w najbardziej prawdopodobnych miejscach, a nie we wszystkich możliwych. Płetwonurkowie na służbie są ograniczeni czasowo - mówi Skopiński Wiadomościom24.pl.

Obszar wodny, który być może zostanie ponownie "przeczesany", to dwa stawy o łącznej powierzchni 2,6 ha. Planowana przez nurków akcja, wg internauty "angusa2" zajęłaby około 4-5 godzin. Koszt jednej godziny to 300 zł, których to pieniędzy klub nie ma.

Zbigniew Skopiński nie jest takim optymistą, jeśli chodzi o czas trwania akcji. W rozmowie z Wiadomościami24.pl sugeruje, że trwałaby ona prawdopodobnie ok. 2-3 dni i wymagałaby zaangażowania 2 lub 3 grup płetwonurków. Godzina pracy ekipy faktycznie wynosi 300 zł, ale, jak zaznacza Skopiński, bez użycia dodatkowego sprzętu.

"angus2", który kontaktował się ze Zbigniewem Skopińskim, miał wczoraj ustalić szczegóły akcji, jednak do dziś nie skontaktował się z Klubem. Próbowaliśmy dodzwonić się do tajemniczego internauty, jednak bezskutecznie.

Tymczasem na forum trwa dyskusja na temat pomysłu. Użytkownicy zastanawiają się, czy podejmować po raz drugi taką akcję i skąd znaleźć środki na jej przeprowadzenie.


ZOBACZ TAKŻE:

zaginiona Iwona Wieczorek potrącona przez samochód?
Zaginiona Iwona Wieczorek. Gdzie są zapisy z kamer?
Iwony Wieczorek szuka cała Polska i świat
Zdjęcia z poszukiwań Iwony
Policja szuka kolejnych świadków
Czy w sprawę zamieszany jest policjant?

Milion złotych za informacje o Iwonie Wieczorek
Mężczyzna, który szedł za Iwoną Wieczorek to Jan J. ze Słupska?
Poszukiwania Iwony Wieczorek. W sobotę marsz i akcja poszukiwawcza
Zaginięcie Iwony Wieczorek. Znamy rysopis mężczyzny z nagrania
Sopot. Zaginęła 19-letnia Iwona Wieczorek

Poszukiwania Iwony Wieczorek trwają. Pomaga jasnowidz z Człuchowa
Gdzie jest zaginiona Iwona Wieczorek? Rutkowski się pomylił
Zaginiona Iwona Wieczorek. Czy w sprawę zamieszany jest policjant?
Zaginiona Iwona Wieczorek. Policja szuka kolejnych świadków
Szedł za Iwoną Wieczorek. Oto portret tego mężczyzny

Zaginiona Iwona Wieczorek. W sobotę akcja poszukiwawcza
Zaginiona Iwona Wieczorek. Będzie msza w intencji jej odnalezienia?
Zaginiona Iwona Wieczorek. Ochotnicy szukali w lesie przy Spacerowej
Iwona Wieczorek. Jedni jej szukają, inni maszerują
Sopot. Zaginęła 19-letnia Iwona. Film z monitoringu

Zaginiona Iwona Wieczorek. W sobotę marsz i akcja poszukiwawcza
Trwają poszukiwania zaginionej Iwony Wieczorek
Pojawiły się nowe dowody w sprawie zaginięcia Iwony
Zaginięcie Iwony Wieczorek. Znamy rysopis mężczyzny
Poszukiwania Iwony Wieczorek. Jasnowidz chce pozwać policję[/b]

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (11):

Sortuj komentarze:

Angelika Gdańsk
  • Angelika Gdańsk
  • 02.09.2010 21:14

Dzwoniłam do Krzysztofa Jackowskiego..rozmawiałam z córką podała MNI numer do Mamy Iwony..dzowniłam ,wysłałam smsa..bez odzewu w końcu zadzowniłam drugi raz odebrała ...po przekazaniu Moich "domysłów" dotyczących owego tunelu..słyszałam tylko jestem teraz zajęta odebrałam bo widziałam ,że ktoś dzowni..tak tak ,sprawdzone...szczerze?? mam dziwne wrażenie,że nawet Jej ta informacja nie wzruszyła ,że dzownimy ze Szkocji żeby pomóc w odnalezieniu Iwony..
"przekazuję Pani Nasze serce oby wszystko było dobrze..."
usłyszałam tylko ..
"no dobrze,jeszcze coś?"

....
bez komentarza...

p.s.
Iwona jesteśmy z Tobą..!

Komentarz został ukrytyrozwiń
Angelika Gdańsk
  • Angelika Gdańsk
  • 02.09.2010 20:30

ja pamietam i chyba nie tylko ja ale wszyscy co mieszkali na zaspie lub przymorzu w tym miejscu gdzie znajduje sie mol;o byl kanal sciekowy ktory po przebudowaniu zostal zabudowany i stal sie czescia deptaka jak pamietam wchodzilo sie do srodka i mozna bylo przejsc jakies 100 m i tam znajdowala sie krata zabezpieczajaca moze o to chodzi
P.s
oby sie znalazla mam nadzieje ze nie tam

Komentarz został ukrytyrozwiń
Little Mario z Gdyni
  • Little Mario z Gdyni
  • 27.08.2010 17:51

Jasnowidz Krzysztof Jackowski wczoraj (26.08.2010) dla Nautilusa (http://www.nautilus.org.pl/?p=artykul&id=2176) powiedział, że miał nową wizję - nazwa "Czarne", jakiś większy betonowy kanał wypełniony w połowie wodą z włazem i metalową kratą z prętów. Pomyśałem o ul. Czarny Dwór niedaleko miejsca zamieszkania Iwony. Gdańszczanie, czy w okolicach ul. Czarny Dwór znajdują się jakieś podziemne kanały ?

Komentarz został ukrytyrozwiń
diana
  • diana
  • 26.08.2010 23:27

dlaczego nigdy Ci których pomocy się potrzebuje nie zrobią czegoś charytatywnie ? ;/ Niech Rutkowski albo prezydent Sopotu da kase połowe z puli przeznaczonej na nagrodę za informacje. A druga część kasy niech charytatywnie "dadzą" Ci którym trzeba zapłacić.

Komentarz został ukrytyrozwiń
spajki21
  • spajki21
  • 26.08.2010 21:05

A czy wiadomo coś o ojcu Iwony?

Komentarz został ukrytyrozwiń
sledzaca sparwe Iwony
  • sledzaca sparwe Iwony
  • 26.08.2010 21:02

od pierwszych dni kiedy zaginela Iwona sledze kazdy artykuł jestem w szoku ze minał miesiac i kilka dni a w sumie nic nie wiadomo co sie stało z ta dziewczyna:(nie chce wyprzedzac faktow ale z dnia na dzien szanse na odnalezienie zywej Iwony sa coraz mniejsze...policja od samego poczatku jakby zajeła sie sprawa jak trzeba moze dziewczyna juz by byla w domu...nie znam Iwony ale szkoda mi tej dziewczyny i jej rodziny co oni musza przezywac codziennie:(chce wierzyc ze finał sprawy Iwony bedzie pozytywny:)

Komentarz został ukrytyrozwiń
ania
  • ania
  • 26.08.2010 20:15

niech szukają, byleby jej tam nie znaleźli, masakra, jak tak skończy się jej poszukiwanie- ciałem w stawie. :/

Komentarz został ukrytyrozwiń
doriss
  • doriss
  • 26.08.2010 16:19

Moim zdaniem policja z gdańska jej nie znajdzie, mieszkam w gdansku ale stwierdzam że z gdyni są ludzie bardziej wiarygodni i bardziej mobilizują sie co do pracy! niestety taka jest prawda! mam nadzieje ze iwona znajdzie się żywa.

Komentarz został ukrytyrozwiń
ewa
  • ewa
  • 26.08.2010 07:48

a panowie policjanci z gdanska jak sie fajnie ostatnio bawili jeden ma noge w gipsie,juz sie leja miedzy soba.patalogia ,zamiast szukac dziewczyny.

Komentarz został ukrytyrozwiń
ewa
  • ewa
  • 26.08.2010 07:43

jestem za ale podajcie konto to jakis grosz wpłace.chodzi aby sprawe wyjasnic.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.