Facebook Google+ Twitter

Powstaje wirtualna galeria sieci Jawa w technologii Supersam

Wirtualna galeria sieci drogeryjnej Jawa zostanie uruchomiona jeszcze w listopadzie. Dostawcą technologii jest platforma handlowa Supersam.pl click & collect.

Drogerie Jawa to nowoczesny koncept sieci, funkcjonujący zarówno w sklepach własnych, w formule drogerii franszyzowych, jak również na stoiskach w sklepach spożywczych. Obecnie sieć liczy łącznie 411 sklepów i punktów drogeryjnych. Wychodząc naprzeciw zmieniającym się warunkom gospodarczo-ekonomicznym oraz wymaganiom nowoczesnych klientów, firma podjęła decyzję o wejściu na rynek e-commerce. Decyzja ta jest częścią realizowanej przez Jawę strategii modern trade. Firma liczy na rozszerzenie dystrybucji oraz umocnienie swojej pozycji rynkowej.
W listopadzie została uruchomiona wirtualna galeria handlowa sklep.siec.jawa.pl, której implementacją zajął się Supersam, dostawca najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych dla rynku e-commerce. Technologia ta umożliwia ekspozycję pełnej oferty asortymentowej w Internecie, jednolitą wizualizację e-sklepu, pełną integrację oraz informatyzację całej sieci sklepów własnych i franszyzowych. Oferta handlowa drogerii zawiera pełne opisy i zdjęcia produktów, odpowiadające stanom magazynowym dostępnym w tych placówkach. Jest to możliwe dzięki stale rosnącej, opisanej bazie produktowej, będącej nieodłącznym elementem dostarczanej technologii. Supersam zadba również o rozbudowę modułów promocji, zaimplementowanie wybranego modułu płatności online oraz stworzenie gotowych zestawów zakupowych inspirujących internautów do większych zakupów. Za wsparcie marketingowe związane z pozyskiwaniem ruchu internautów będzie odpowiedzialna agencja marketing online Mediaverse. Do jej głównych zadań będzie należała budowa programów afiliacyjnych oraz optymalizacja wydatków reklamowych.

Chcemy nauczyć współpracujące z nami sklepy i sieci trudnego handlu 2.0, zwłaszcza sprawności w poruszaniu się w gąszczu dostępnych technologii marketingowych. Z naszą wiedzą z zakresu marketingu digital, zoptymalizujemy ich wydatki reklamowe, które dzięki supersam posłużą wyłącznie do podnoszenia sprzedaży. Efektywność komunikacji zmierzona faktycznym wzrostem sprzedaży produktu i dokładną liczbą osób, które miały kontakt z produktem – komentuje Tomek Kwieciński pomysłodawca i dyrektor zarządzający spółką Supersam Online S.A.

W pierwszej kolejności testowo zostało podłączonych 10 własnych placówek detalicznych, oraz została uruchomiona sprzedaż online z magazynu centralnego. Testy wirtualnej drogerii potrwają do końca roku. Następnie wdrożony zostanie sklep online, realizujący zamówienia z całego kraju, w kilkudziesięciu placówkach sieci Jawa. Zintegrowane sklepy pojawią się ze swoją ofertą w portalu Supersam.pl, a klienci będą mieli możliwości składania zamówień przez Internet z priorytetowym odbiorem osobistym w wybranym sklepie, o wyznaczonej przez klienta porze, bez kolejki.

Nowoczesny wizerunek w sieci to przyszłość każdego tradycyjnego biznesu. Supersam.pl click & collect, to koncept, który zrewolucjonizuje polski rynek e-commerce. Dzięki innowacyjnej technologii każdy, nawet najmniejszy sklep detaliczny, może wyjść na przeciw potrzebom współczesnych konsumentów i prowadzić dystrybucję swoich towarów online. Własna, stale rosnąca baza ponad 100 tys. opisanych i skatalogowanych artykułów FMCG, w tym 750 artykułów świeżych, umożliwia budowę sklepu internetowego zaledwie w 1 dzień od podpisania umowy. Dzięki czytelnym i funkcjonalnym rozwiązaniom UX zakupy realizowane na Supersam.pl są szybkie i komfortowe. NAUCZYMY CIĘ HANDLU 2.0. – to sztandarowe hasło, z jakim pomysłodawcy platformy chcą wesprzeć polski handel detaliczny. Właścicielem platformy jest spółka Supersam Online S.A.
Więcej na:
www.supersam.pl
b2b.supersam.pl
blog.supersam.pl

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.