Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

141340 miejsce

Poznań w CNN

Polskie miasta coraz chętniej wydają pieniądze na promocję w międzynarodowych stacjach telewizyjnych. Poznań to już kolejne miasto w tym roku, które promuje się w CNN International.

Logo kampania Poznania / Fot. Screen ze strony PoznaniaPółminutowe spoty reklamowe będą emitowane w CNN 240 razy. Będą pojawiać się na antenie do 6 grudnia. Koszt kampanii - 300 tysięcy dolarów - sfinansowało miasto Poznań. Promocja jest częścią strategi marketingowej stolicy Wielkopolski pod hasłem "Poznań know-how", którą miasto realizuje od przeszło pół roku w polskich mediach.

Poznań jest drugim po Krakowie polskim miastem, które wykupiło w tym roku czas reklamowy w CNN International. Celem kampanii jest zachęcenie zagranicznych inwestorów do zainteresowania się Poznaniem.

Zobacz film na stronie miasta: http://www.poznan.pl/

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (4):

Sortuj komentarze:

ciekawie czy to poskutkuje:)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ten Nasz Poznań jakiś taki sztuczny na tym filmie:(

Komentarz został ukrytyrozwiń

Racja, Piotrze, już poprawione

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • P S
  • 03.11.2009 09:19

Dominik to logo wyszło fatalnie, pewnie był to jakiś png i system go tak obrobił, na przyszłość zapisz logo do jpga to nie będzie takich problemów z jakością.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.