Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

37555 miejsce

PR LAB, czyli harcerstwo jest jak coca-cola

Młodzi oczekują jasnego i wyrazistego, jednoznacznego przekazu. Jak budować swój wizerunek, wizerunek całej organizacji? O tym własnie uczą się harcerze wa warsztatach PR LAB.

 / Fot. Materia ZHPJest to oferta dla młodych, energicznych, pomysłowych, innowacyjnych, kreatywnych, spostrzegawczych, spontanicznych i analitycznych członków ZHP. Warsztaty PR LAB przygotował Wydział Komunikacji i Promocji Głównej Kwatery Związku Harcerstwa Polskiego. Ich celem jest przygotowanie harcerzy do kreowania wizerunku ZHP w środowisku lokalnym oraz umiejętnego promowania harcerskich przedsięwzięć. Mamy za sobą już kilka warsztatów organizowanych w terenie, kolejne będą jesienią i zimą.

 / Fot. Materia ZHPUczestnicy warsztatów biorą udział w zajęciach z fotografii, budowy komunikatu, relacji z mediami i partnerami. Poznają tajniki grafiki komputerowej, realizacji filmów oraz zarządzania mediami społecznościowymi. Nowoczesne podejście do PR ma w przyszłości złamać stereotyp, że harcerze tylko biegają po lesie i śpiewają przy ognisku.

Właśnie ukazał się najnowszy odcinek harcerskiej telewizji ZHP360, w którym uczestnicy PR LAB'u przedstawiają najbliższe plany jaki czekają harcerzy. Warto obejrzeć i poznać, co ich czeka za rok, i w dalszej perspektywie.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.