Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

41853 miejsce

Problemy z siecią PLUS GSM.

Dziś o 14.40 nagle padła sieć PLUS w telefonach w MIX-ie, teraz problem pojawia się powoli w telefonach na kartę (m.in. Simplus) oraz abonamentowych.

Na FrontPage sieci Plus wielu użytkowników wyraża swoje niezadowolenie z już ponad pięciogodzinnej przerwy! Komentarz ze strony przedstawicieli PLUS jest jeden: "bardzo prosimy o cierpliwość. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem."

Kontaktując się z BOK sieci PLUS usłyszałem, że awaria jest znana i od kilku godzin trwa jej usuwanie. Wszyscy klienci, których ta akwaria dotknęła. Zgodnie z regulaminem mogą upominać się o zadośćuczynienie, np. w formie finansowej.
Co zrobić, aby otrzymać zwrot? Wystarczy pojawić się w jednym z salonów sieci PLUS GSM i zgłosić chęć złożenia reklamacji, obsługa przeprowadzi Państwa przez ten proces. Ważne, aby w opisie zgłoszenia zamieścić informacje o formie zadośćuczynienia, np. "w ramach zadośćuczynienia wnosząc o zwrot kosztów abonamentu za ostatni okres rozliczeniowy (w przypadku umowy abonamentowej) lub, ostatniego doładowania konta (w przypadku taryfy mix lub simplus).

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

Grzegorzu zgadzam się z Tobą i podpisuje się pod Twoim komentarzem, rekami i nogami :) pozdrawiam:)

Komentarz został ukrytyrozwiń

W Polsce problemy są z wszystkim sieciami a największym jest zapewne oszustwo namawiające do kupna telefonu za złotówkę.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Zobacz także:

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.