Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Promocja Śląska w Niemczech

Krystyna Urbańczyk
Krystyna Urbańczyk
Wiesław Urbańczyk
I zagraniczna kampania promocyjna produktów turystycznych województwa śląskiego "Guck Mal! Schlesien" zakończona sukcesem!

Województwo Śląskie i Północna Nadrenia - Westfalia są już od 10 lat regionami partnerskimi. Łączą je wspólne przedsięwzięcia i projekty. Przykładem jest zakończona właśnie kampania "Guck Mal! Schlesien", zrealizowana na przełomie czerwca i lipca br. na terenie landu, a w szczególności w jego stolicy - Düsseldorfie.

Wśród działań kampanii znalazły się:

- Kampania bannerowa w Internecie, w wyszukiwarkach oraz dystrybucja pocztówek zapraszających na event.

- Obecność Śląskiego na portalach społecznościowych (Twitter, Facebook, Studi VZ- Internetowa strona poświęcona kampanii www.dusseldorf2010.gosilesia.pl).

-Performance uliczny oraz działania typu "street art" przygotowane przez młodych artystów z katowickiej ASP.

Mieszkańcy Düsseldorfu chętnie włączali się w proponowane zabawy. Grupę performance’ową kilkakrotnie nagrodzono oklaskami, a obserwatorzy z radością odbierali zaproszenia na event (w postaci pocztówek).

-W piątek 2 lipca o godz. 15 nastąpiło oficjalne otwarcie eventu "Guck mal! Schlesien" w Dusseldorfie.
Gości przywitali przedstawiciele władz partnerskich regionów, marszałek województwa
śląskiego Bogusław Śmigielski, premier Północnej Nadrenii-Westfalii, Juergen Ruettgers oraz pani wiceburmistrz miasta Düsseldorf Marie Agnes Strack-Zimmermann. Włodarze regionów
i miasta zostali zaproszeni do zwiedzenia pawilonów, w których czekało na nich wiele atrakcji, m.in. wirtualna podróż windą górniczą, rowerowa wycieczka po Beskidach, wspinaczka po jurajskich skałach, interaktywna gra w off-golfa, emisja filmu 3D oraz specjały śląskiej kuchni.

- 17.06.2010, w Katowicach spacer po naturalnej trawie, prawdziwy gong górniczy, fotele kinowe oraz zabiegi w sektorze Spa sprawiły, że uczestnicy eventu byli zaskoczeni autentycznością elementów, tworzących wystrój pawilonów. W ślad za oficjelami pawilony chętnie zwiedzali mieszkańcy Düsseldorfu.

Wczesnym popołudniem uczestników eventu zaproszono do wspólnego muzykowania w Jam Session przygotowanej przez Jazz Trio Piotra Domagały. Ta sama grupa rozpoczęła serię wieczornych koncertów na scenie ustawionej przy Marktplatz. Kolejną gwiazdą był Gooral live. Ta propozycja muzyki elethno, łączącej brzmienie elektroniczne z elementami etnicznymi, porwała słuchaczy do zabawy. Roztańczony tłum z entuzjazmem przyjął twórczość młodych artystów z Beskidów. Nocną zabawę kontynuowano przy tanecznej muzyce, którą zaserwował energetyczny DJ Coffie. Wszystkim koncertom, odbywającym się w ramach kampanii "Guck mal! Schlesien", towarzyszyły ciekawe wizualizacje, przedstawiające atrakcje turystyczne Śląskiego w nowoczesnej aranżacji.

-Organizacja Święta "Fest des Westens" w Berlinie.
Wydarzenie z udziałem Kanclerz Niemiec Angeli Merkel było okazją do podsumowania 10 lat współpracy pomiędzy regionami partnerskimi Województwem Śląskim, a Północną Nadrenią-Westfalią. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest firma Business Consulting Sp. z o.o. z Katowic.

W Konferencji prasowej uczestniczyli Krystyna i Wiesław Urbańczykowie

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto