Facebook Google+ Twitter

Propozycja dla znawców marketingu politycznego

W drugiej połowie lutego pojawił się w kioskach magazyn „Marketing Polityczny” skierowany do specjalistów od wizerunku medialnego, PR, public affairs&, lobbing oraz konsultingu.

Miesięcznik „Marketing Polityczny” pojawił się w drugiej połowie lutego w salonach prasowych RUCH-u. To nowa odsłona tego magazynu, który istnieje od sierpnia 2006 r.

Magazyn powstał w odpowiedzi na coraz większe zagmatwanie rynku politycznego i potrzebę przedstawiania mechanizmów rządzących machiną kampanii wyborczych. Jego twórcy, przez nowatorskie i innowacyjne podejście do dziedziny marketingu politycznego, starają się popularyzować wśród polityków wiedzę z zakresu PR czy innych technik promocyjnych....

"Marketing Polityczny" porusza zagadnienia z zakresu prawa, lobbingu, public affairs, konsultingu cybermarketingu oraz spraw związanych bezpośrednio z rynkiem politycznym. Od początku jest wspierany i polecany przez redaktorów z Campaigns&Electionsl (USA), DeGePol, Politik&Kommunikation (Niemcy). Wywiadów udzielili m.in. profesor prawa Richard Lawrence Ottinger - wieloletni kongresman Partii Demokratycznej z USA, George Ritzer - profesor socjologii na Uniwersytecie w Maryland.

W najnowszym numerze Wiesław Gałązka udowadnia jak można, stosując pomysłową metaforę, przedstawić tajemnice sztuki budowania wizerunku, a Konrad Pankiewicz opowiada, jak wiedzę o psychologicznych mechanizmach rządzących ludźmi możemy wykorzystać do budowania naszej strategii wyborczej.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.