Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Przepis na sukces Hotelu Angelo w Katowicach

Krystyna Urbańczyk
Krystyna Urbańczyk
Tomasz Piórkowski - dyrektor Hotelu Angelo w Katowicach
Tomasz Piórkowski - dyrektor Hotelu Angelo w Katowicach Krystyna Urbańczyk
Wywiad z dyrektorem Hotelu Angelo w Katowicach - Tomaszem Piórkowskim.

Angelo hotel Katowice funkcjonuje od niespełna trzech miesięcy a już stał się jednym z najbardziej popularnych miejsc na Śląsku. Jak Państwu się to udało w tak krótkim czasie?
- Myślę że kluczem do sukcesu jest wyjątkowość koncepcji angelo. Żywa kolorystyka i ciekawe wnętrza połączone z doskonałym serwisem sprawiają, że hotel staje się modny i bardzo popularny. Hotel ma dużo do zaoferowania: komfortowe i bardzo ładne pokoje, dobra
kuchnia, największe w Katowicach centrum konferencyjne oraz doskonała lokalizacja to tylko niektóre z naszych atutów. Hotel w Katowicach jest szóstym hotelem Angelo w Europie a zarazem szóstym hotelem Vienna International w Polsce. Nie ukrywam, że czerpiemy dużo z rozwiązań, które sprawdziły się w innych naszych hotelach.

Na rynku Górnego Śląska jest duża konkurencja wśród hoteli. W jaki sposób promujecie
wasz hotel?
- Oprócz tradycyjnych środków przekazu, takich jak prasa, internet, staramy się także dotrzeć do klientów za pomocą tzw. „marketingu szeptanego”. Wszyscy wiemy, że zadowolony gość to najlepsza reklama, dlatego też staramy się utrzymywać jak najwyższe standardy, tak aby każdy wyjeżdzał zadowolony i chętny do powrotu. Hotel Angelo to przede wszytskim hotel biznesowo-konferencyjny, ale zależy nam także na tym, aby przyciągnąć jak najwięcej klientów indywidualnych.

Jakie inne działania promocyjne mogą zachęcić gości?
- Chcielibyśmy aby nasz hotel nie kojarzył się tylko z dobrą bazą noclegową i centrum konferencyjnym, ale także ze świetną kuchnią i klimatycznym barem. Zależy nam na tym, aby Restauracja Sunligt i Jazz Bar przyciagała zarówno gości hotelowych jak i gości z zewnątrz. Dlatego też staramy się organizowac róznego rodzaju atrakcje.

Czyli hotel to nie tylko noclegi?
- Staramy się aby każdy w naszym hotelu znalazł coś dla siebie. W naszym Jazz Barze w każdy czwartek można posłuchać muzyki na żywo. Myślę, że jest to dobra alternatywa dla tych, którzy lubią spędzać wieczory przy dobrej muzyce i w miłym otoczeniu. Staramy się tak urozmaicać repertuar aby każdy gość znalazł coś dla siebie. Zauważyłem, że te muzyczne czwartki stają się coraz bardziej popularne i z tygodnia na tydzień gości przybywa z czego się bardzo cieszę.

A dla tych, którzy cenią sobie dobrą kuchnię?
- Zapraszamy do Restauracji Sunlight. To idealne miejsce na rodzinny obiad czy biznesową kolację. Szef kuchni poleca dania regionalne, które są kulinarną atrakcją dla naszych gości z zagranicy. Zachęcamy także do spróbowania naszych nowości: 26 maja wprowadziliśmy specjalną kartę deserów truskawkowych oraz otwarliśmy ogródek letni, gdzie będzie można zjeść pyszny deser lodowy oraz skorzystać z karty restauracyjnej.

Czyli hotel reaguje na potrzeby rynku i dopasowuje swoją ofertę do tego co akurat się dzieje?
- Zgadza się, równolegle z sezonem truskawkowym obywają się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Hotel Angelo nie zapomina o kibicach i specjalnie dla nich stworzy w Jazz Barze świetne warunki do oglądania rozgrywek oraz kulinarne niespodzianki.

Krystyna i Wiesław Urbańczykowie

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto