Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

3846 miejsce

Publicis oddaje głos Morlińskim w nowej kampanii dla Animexu

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2015-04-16 13:20

Warszawa, 16 kwietnia 2015 r. – Agencja Publicis stworzyła pierwszą kampanię dla marki Morliny. To już trzecia marka należąca do firmy Animex, której budżet reklamowy powierzono agencji Publicis.

Przyczynił się do tego sukces działań prowadzonych dla Berlinek oraz kampania dla marynat Krakus. Rozpoczynająca się dziś akcja jest realizowana w telewizji oraz w Internecie pod hasłem „Teraz Morlińskie mają głos”. Celem działań jest nadanie marce nowego wizerunku.

„Budując spójną komunikację marketingową producenta, rozszerzamy format kreatywny znany z kampanii dla Berlinek na kolejną grupę produktów. Jednak w przypadku kiełbasek Morlińskich oddaliśmy głos bohaterkom spotów – Konkretnej z Szynki i Wyjątkowej z Piersi Kurczaka – by same opowiedziały o swoich walorach smakowych.” - powiedziała Katarzyna Rokosz, Account Supervisor z agencji Publicis i dodała: „Ciekawostką związaną z kampanią jest fakt, że muzykę do przeboju śpiewanego przez kiełbaski skomponował znany muzyk, Olaf Deriglasoff.”

Na potrzeby kampanii powstały dwa trzydziestosekundowe spoty telewizyjne, które od dzisiaj są emitowane między innymi w kanałach należących do stacji TVP, Polsat i TVN.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Damian Cendrowicz (Senior Art Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Adam Niezgoda (Copywriter). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak (Dyrektor ds. Marketingu), Natalia Sędzińska (Kierownik Marki). Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem jest Wojtek Wawszczyk. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Spot z kiełbaskami Morlińskimi

Agencja Publicis współpracuje z firmą Animex, właścicielem marek Krakus i Morliny, od ponad dwóch lat. Dotychczasowa współpraca zaowocowała cyklem „Berlinki mówią same za siebie” oraz kampanią dla marynat Krakus z udziałem popularnego młodego kucharza, Tomasza Woźniaka. Stworzone przez Publicis kreacje Berlinek były między innymi emitowane w roli reklam sponsorskich w ramach dwóch edycji programu „Must Be The Music”. W przypadku 9 edycji wstawki z dialogami Berlinek były animowane w czasie rzeczywistym, co zostało uznane za pierwszą w historii polskiej telewizji reklamę na żywo.

Więcej informacji udziela:
Katarzyna Rokosz
Account Supervisor
Publicis Poland
Tel: +48 22 319 35 57
katarzyna.rokosz@publicis.pl
(Bartosz Małecki)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.