– Poprzedni teledysk chłopaków, „S.O.S”, potraktowaliśmy z przymrużeniem oka. Do najnowszego podchodzimy za to bardzo poważnie. Chcieliśmy zwrócić uwagę na problemy współczesnego świata, które wydają się nas nie dotyczyć, a w rzeczywistości wcale nie są tak odległe. Patrząc choćby na ostatnie wydarzenia: to może dotknąć każdego z nas w najmniej oczekiwanym momencie – mówi Paweł Wawrzycki, manager Jareckiego i BRK. – W obrazku poza głównym bohaterem nikt nie zauważa drastycznych, ale autentycznych scen. Sytuacja zmienia się dopiero wtedy, gdy coś niepokojącego przytrafi się samym ignorantom – dodaje.
Pojawienie się w klipie prezydentów USA i Rosji możliwe było dzięki zastosowaniu techniki kolażu filmowego. – Kolaż polega na wykorzystaniu fragmentów innych dzieł (filmów) w procesie tworzenia własnego obrazu. Podobnie jak w przypadku samplingu. Chcieliśmy zebrać w jednym miejscu to, co serwują nam użytkownicy serwisu YouTube z całego świata. Dzięki temu w teledysku zestawiliśmy ze sobą m.in. Baracka Obamę i Władimira Putina oraz kilka aktualnych tematów – tłumaczy Adam Gawenda z AG Studio, reżyser wideoklipu.
„Otwórz szeroko oczy” to już drugi i, co udało nam się potwierdzić, z pewnością nie ostatni klip promujący album PUNKT WIDZENIA Jareckiego i BRK. Nową płytę tego opolskiego duetu dostać można m.in. w sieci sklepów EMPiK, Saturn, Media Markt, na sklep.maxflo.pl czy empik.com.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?