Facebook Google+ Twitter

Radom Air Show 2013. O tym, jak zostałem spotterem [ZDJĘCIA]

Tegoroczny Radom Air Show stał się dla mnie okazją do bliższego zaznajomienia się z tą cieszącą się coraz większą popularnością dziedziną fotografii.

1 z 45 Następne zdjęcie
Zdjęcie: Pierwszym problemem jest hałas. Natężenie dźwięku emitowanego przez silnik samolotu odrzutowego dochodzi do 150 dB.Fot. Marcin Pietrzyk
Pierwszym problemem jest hałas. Natężenie dźwięku emitowanego przez silnik samolotu odrzutowego dochodzi do 150 dB.

Fot. Marcin Pietrzyk

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

Od tej tony paliwa obie dziury się powiększają, ozonowa i budżetowa... Tylko ta ostatnia nie ma szans na regenerację. Każdy polityk jest w stanie uzasadnić konieczność istnienia obu OTWORÓW.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jedna godzina lotu F-16 (na maksa) to jedna tona paliwa. Info według organizatora pokazów. Rodzi się pytanie, czy owo spalanie powiększa dziurę ozonową?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.